دانلود شبیه سازی مقاله حفاظت دیستانس تطبیقی در خط انتقال متصل به مزارع بادی

عنوان فارسی

روش جدیدی برای حفاظت دیستانس تطبیقی در خط انتقال متصل به مزارع بادی

عنوان انگلیسی

A novel method for adaptive distance protection of transmission line connected to wind farms

کلمات کلیدی

حفاظت تطبیقی و وفقی؛ حفاظت دیجیتال؛ رله دیستانس؛ مزرعه بادی

درسهای مرتبط

رله و حفاظت

تعداد صفحات انگلیسی : 7 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2012 تعداد رفرنس مقاله : 14
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
الزویر
قیمت دانلود مقاله
78,000تومان
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
آیا این مقاله برای بیس پایان نامه مناسب است؟ : بله آیا این مقاله برای ارائه کلاسی مناسب است؟ : بله
برنامه ای که در آن مقاله شبیه سازی شده است : این مقاله در محیط متلب پیاده سازی شده است نام مجله مقاله : International Journal of Electrical Power & Energy Systems (مجله بین المللی سیستم های انرژی و توان)
ترجمه: ندارد گزارشکار : گزارشکار 10 صفحه ای + فایل ویدئویی 1 دقیقه ای اجرای شبیه سازی ها شبیه سازی : شبیه سازی با استفاده از ام فایل متلب و پی اس کد انجام شده است

این مقاله در محیط متلب به صورت کامل شبیه سازی شده و در صورت خرید و دانلود مقاله شما به راحتی قادر خواهید بود از برنامه مربوطه استفاده نمایید. در صورت بروز هر گونه مشکل در نحوه ی اجرای برنامه سایت سیگمالند به مدت 24 ساعت بعد از خرید محصول، پشتیبانی آن را تا اجرای کامل برعهده دارد.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

حفاظت دیستانس مزارع بادی

مزرعه های بادی، در سطوح مختلف ولتاژ در سراسر جهان، بیش از پیش با شبکه ها تلفیق شده اند. سهم چنین مزرعه هایی در یک سیستم قدرت نیز روز به روز در حال افزایش است. مسئله ای که در تلفیق چنین مزارعی بوجود می آید عمدتاً بخاطر سرعت باد متغیر است. تغییرات سرعت باعث نوسانی شدن توان خروجی می شود. توان خروجی یک واحد مولد رابطه غیرخطی با سرعت باد دارد و هنگامی که سرعت فراتر از محدوده ها باشد، آن مزرعه نمی تواند در شبکه اصلی مشارکت داشته باشد. علاوه بر آن، بخاطر شرایط کمبود / اضافه ولتاژ، یک گروه از توربین ها ممکن است قطع شوند، درحالی که دیگر توربین ها در حال کار باقی بمانند. واضح است که سیستم انتقال که چنین مزارعی را متصل می کند، در معرض یک محیط دائماً در حال تغییر قرار می گیرد. در اکثر پروژه ها، موضوعات مرتبط با حفاظت مزرعه های باد در مورد تنظیم رله اضافه جریان در سیستم های توزیع به بحث گذاشته شده اند و طرح های وفقی برای سیستم های توزیع متصل با مولدهای باد، پیشنهاد می شوند.

توان خروجی یک مزرعه باد در کل روز نوسان می کند و سیستم انتقال متصل کننده چنین مزرعه ای به شبکه، در معرض این تغییرات توان قرار خواهد گرفت. نتایج شبیه سازی برای یک خط دو ترمینالی که مزرعه باد را به شبکه متصل می کند، نشان می دهد که شرایط مزرعه باد، شامل تعداد واحدهای مولد و نسبت جریان و ولتاژ محلی بر مرز قطع (تریپ) (رله) دیستانس تاثیر قابل ملاحظه ای می گذارد. برای در نظر گرفتن شرایط مزرعه باد متغیر، یک روش ستینگ وفقی برای زون های مختلف دیستانس پیشنهاد می شود. در روش بحث شده در این پروژه، یک واحد وفقی جداگانه که با همکاری با یک واحد ستینگ پیشفرض کار می کند و از اطلاعات محلی مزرعه باد استفاده می کند، استفاده شده است و نقاط خروجی تعدادی از شبکه های عصبی، مشخصات این واحد را می سازند. استفاده از شبکه عصبی در ستینگ وفقی، دقت، قابلیت اطمینان و همچنین سرعت خوبی دارد زیرا تعداد سنجش های آنلاین (برخط) در آن محدود است و نیاز به حافظه کامپیوتری بزرگ، رفع شده است. طرح وفقی پیشنهادی در این پروژه، کاری می کند که یک رله دیستانس دیجیتال با حساسیت، گزینندگی (انتخاب گری) و سرعت بهتری کار کند.

این شبیه سازی با استفاده از نرم افزار متلب و پی اس کد انجام شده است. گزارشکار کامل مربوط به نحوه عملکرد و پیاده سازی شبیه سازی نیز به همراه این محصول ارائه می گردد. نتایج حاصل از شبیه سازی ها تاییدی بر اثربخشی روش پیشنهادی در مقاله می باشند که در ادامه نیز تعدادی از خروجی های آن قرار داده شده است.

حفاظت دیستانس تطبیقی

حفاظت مزارع بادی

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود شبیه سازی مقاله حفاظت دیستانس تطبیقی در خط انتقال متصل به مزارع بادی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × دو =

آموزش برنامه نویسی

پشتیبانی

ارتباط با ما

  • شماره تماس : 09360147484
  • ایمیل : info@sigmaland.ir

نماد اعتماد الکترونیکی

لوگو طلایی

logo-samandehi
تمامی حقوق مادی و معنوی برای سایت سیگمالند محفوظ است.