دانلود شبیه سازی مقاله مدلسازی رله فرکانس دیجیتال جهت حفاظت از ژنراتور

عنوان فارسی

مدلسازی و شبیه سازی رله فرکانس دیجیتال برای حفاظت از ژنراتور

عنوان انگلیسی

Modeling and Simulation of Digital Frequency Relay for Generator Protection

کلمات کلیدی

رله فرکانس؛ معادله نوسان؛ مدلسازی رله

درسهای مرتبط

حفاظت سیستم قدرت؛ دینامیک های سیستم قدرت

تعداد صفحات انگلیسی : 6 نشریه : IEEE
سال انتشار : 2012 تعداد رفرنس مقاله : 12
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
قیمت دانلود مقاله
139,000تومان
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
آیا این مقاله برای بیس پایان نامه مناسب است؟ : بله آیا این مقاله برای ارائه کلاسی مناسب است؟ : بله
برنامه ای که در آن مقاله شبیه سازی شده است : این مقاله در محیط متلب پیاده سازی شده است نام مجله مقاله : National Proceedings Power and Energy Conference (PECon) (کنفرانس ملی انرژی)
ترجمه: دارد (ترجمه 12 صفحه ای در قالب WORD و PDF) گزارشکار : دارد (28 صفحه به صورت WORD و PDF شامل توضیحات کلی در مورد مقاله و شبیه سازی و خروجی ها) شبیه سازی : دارد (4 فایل شبیه سازی در محیط سیمولینک متلب با فرمت .slx)

این مقاله در محیط متلب به صورت کامل شبیه سازی شده و در صورت خرید و دانلود مقاله شما به راحتی قادر خواهید بود از برنامه مربوطه استفاده نمایید. در صورت بروز هر گونه مشکل در نحوه ی اجرای برنامه سایت سیگمالند به مدت 24 ساعت بعد از خرید محصول، پشتیبانی آن را تا اجرای کامل برعهده دارد.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

رله فرکانس دیجیتال

پایداری سیستم، یکی از اصلی ترین موضوعات تحقیقاتی در زمینه شبکه های قدرت می باشد. پایداری ولتاژ، زاویه و فرکانس از جمله اصلی ترین مسائلی هستند که می توانند منجر به ناپایداری گردند. بعد از مطرح شدن موضوعاتی همچون تجدید ساختار سیستم های قدرت و استفاده از تولیدات پراکنده در شبکه، موضوعات مربوط به هماهنگی پایداری و حفاظت سیستم، به یکی از دغدغه های اصلی پژوهشگران شبکه قدرت تبدیل شد. از یک سری ابزارهای مدلسازی برای شبیه سازی شبکه قدرت استفاده می گردد و نهایتا نیز، تاثیرات احتمالی این موضوعات در هنگام اتفاقات بررسی می شود. در این بین، نرم افزار متلب (MATLAB) یکی از پرکاربردترین نرم افزارهای پژوهشی در این بین می باشد که در این پروژه نیز مورد استفاده قرار گرفته است.

در این پروژه، یک رله فرکانس دیجیتالی در محیط سیمولینک متلب، شبیه سازی و مدلسازی شده است. اثربخش بودن و کارایی رله پیشنهادی با ملاحظه مثال های مختلف مانند مطالعات موردی، تایید شده است. جزئیات کامل این مدل ارائه شده و از ابزارهای مدلسازی سیستم قدرت، استفاده شده است. این مدل پیشنهادی، ابزارهای موثری را برای تشریح رفتار رله اضافه فرکانس و کمبود فرکانس تحت شرایط کاری مختلف و تغییر پارامترهای طراحی را ارائه می دهد. رله دیجیتال، مزایای زیادی دارد. از جمله حساسیت بالا و محدوده گسترده کنترل کنندگی.

این شبیه سازی در محیط نرم افزار متلب (MATLAB) انجام شده و در ادامه نیز تعدادی از تصاویر مربوط به خروجی های شبیه سازی قرار داده شده است:

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود شبیه سازی مقاله مدلسازی رله فرکانس دیجیتال جهت حفاظت از ژنراتور”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 + پانزده =

آموزش برنامه نویسی

پشتیبانی

ارتباط با ما

  • شماره تماس : 09360147484
  • ایمیل : info@sigmaland.ir

نماد اعتماد الکترونیکی

لوگو طلایی

logo-samandehi
تمامی حقوق مادی و معنوی برای سایت سیگمالند محفوظ است.