دانلود شبیه سازی مقاله زمانبندی انعطاف پذیر برای مشتریان بزرگ

عنوان فارسی

زمانبندی انعطاف پذیر برای مشتریان بزرگ

عنوان انگلیسی

Flexibility Scheduling for Large Customers

کلمات کلیدی

پاسخ به تقاضا؛ بار انعطاف پذیر؛ سیستم های ذخیره انرژی؛ تولید در محل؛ تولید انرژی؛ مشتریان بزرگ؛ برنامه ریزی خطی عدد صحیح مختلط

درسهای مرتبط

بازار برق

تعداد صفحات انگلیسی : 9 نشریه : IEEE
سال انتشار : 2017 تعداد رفرنس مقاله : 29
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
قیمت دانلود مقاله
98,000تومان
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
آیا این مقاله برای بیس پایان نامه مناسب است؟ : بله آیا این مقاله برای ارائه کلاسی مناسب است؟ : بله (این محصول دارای پاورپوینت 26 اسلایدی برای ارائه کلاسی هست)
برنامه ای که در آن مقاله شبیه سازی شده است : این مقاله در محیط گمز پیاده سازی شده است نام مجله مقاله : IEEE Transactions on Smart Grid (مجله شبکه هوشمند)
ترجمه: دارد (ترجمه 24 صفحه ای در قالب ورد و PDF) گزارشکار : دارد (فایل راهنمای 9 صفحه ای که به توضیحات مربوط به شبیه سازی پرداخته است) شبیه سازی : دارد (یک فایل شبیه سازی در محیط نرم افزار گمز)

این مقاله در محیط گمز به صورت کامل شبیه سازی شده و در صورت خرید و دانلود مقاله شما به راحتی قادر خواهید بود از برنامه مربوطه استفاده نمایید. در صورت بروز هر گونه مشکل در نحوه ی اجرای برنامه سایت سیگمالند به مدت 24 ساعت بعد از خرید محصول، پشتیبانی آن را تا اجرای کامل برعهده دارد.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

پروژه بازار برق در گمز

افزایش تعداد فنآوریهای انرژی هوشمند در محل مشتری، مشتریان را قادر می سازد تا در بازارهای برق عمده فروشی مشارکت کنند و با تامین نیازهای انرژی خود از منابع مختلف و همچنین مشارکت در برنامه های «پاسخ تقاضا» (DR)، سود کسب کنند. یک مشتری هوشمند، می تواند مشخصه های مصرف انرژی خود را با اصلاح هوشمند آن و بنابراین تامین آن از منابع موجود، بهینه سازی کند، بگونه ای که هزینه کلی برق به حداقل برسد. علاوه بر مسئله تامین انرژی برای مشتریان بزرگ، که در پروژه های گوناگون، به میزان گسترده ای مورد مطالعه قرار گرفته، چندین کار پژوهشی به بررسی مزیت های بالقوه مشارکت در DR در بازارهای برق عمده فروشی، اختصاص داده شده اند. علاوه بر آن، پتانسیل مشتریان صنعتی برای ارائه ظرفیت DR در مقالات، خاطر نشان شده است، به نحوی که DR فراهم شده توسط مشتریان صنعتی، باعث کاهش 16505 مگاواتی (53 درصدی) پیک برق در سال 2014، در ایالات متحده شد.

این پروژه، مدلی برای بهینه سازی بهینه گزینه های انعطاف پذیری مختلف برای مشتریان بزرگ، جهت مشارکت در برنامه DR در بازارهای انرژی روز بعد، ارائه می دهد. مدل پیشنهادی، گزینه های انعطاف پذیری (شامل بارهای انعطاف پذیر و بهره برداری از OG و ESS) و تصمیمات در مورد تدارک انرژی از طریق قراردادهای دوجانبه و بازار انرژی را بهینه سازی می کند. مدل پیشنهادی، به صورت یک مسئله «برنامه ریزی خطی عدد صحیح مختلط» (MILP)، فرموله شده که با استفاده از هر برنامه تحلیلگر MILP موجود، حل شود. نتایج شبیه سازی انجام شده برروی یک مشتری صنعتی مدلسازی شده، آشکار کرد که برنامه ریزی انعطاف پذیری یکپارچه، به مشتریان بزرگ این امکان را می دهد تا سود مالی را با اصلاح الگوهای مصرف نرمال خود در پاسخ به تغییرات قیمتی و مشوق های ارائه شده از جانب بهره برداران سیستم، سود مالی کسب کنند. همچنین مشاهده شد که برنامه ریزی بهینه گزینه های انعطاف پذیری، به مشتریان کمک می کند تا هزینه های تامین انرژی را با انعطاف پذیری در اصلاح تقاضا و جلوگیری از خرید انرژی در ساعات گرانتر، کاهش دهند.

این شبیه سازی در محیط نرم افزار گمز انجام شده است. توضیحات مربوط به شبیه سازی در گزارشکار ارائه شده و در ادامه نیز تعدادی از تصاویر مربوط به پاورپوینت این پروژه و شبیه سازی ها قرار داده شده است:

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود شبیه سازی مقاله زمانبندی انعطاف پذیر برای مشتریان بزرگ”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو + 20 =

آموزش برنامه نویسی

پشتیبانی

ارتباط با ما

  • شماره تماس : 09360147484
  • ایمیل : info@sigmaland.ir

نماد اعتماد الکترونیکی

لوگو طلایی

logo-samandehi
تمامی حقوق مادی و معنوی برای سایت سیگمالند محفوظ است.