دانلود شبیه سازی مقاله زمانبندی توان در تولید پراکنده برای بهره برداری اقتصادی از ریزشبکه

عنوان فارسی

زمانبندی توان در تولید پراکنده برای بهره برداری پایدار و اقتصادی از یک ریزشبکه

عنوان انگلیسی

Power Scheduling of Distributed Generators for Economic and Stable Operation of a Microgrid

کلمات کلیدی

تولید پراکنده؛ پخش بار اقتصادی؛ بهره برداری جزیره ای؛ ریزشبکه؛ شبکه هوشمند

درسهای مرتبط

بهره برداری از سیستم های قدرت؛ شبکه هوشمند

تعداد صفحات انگلیسی : 8 نشریه : IEEE
سال انتشار : 2013 تعداد رفرنس مقاله : 29
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
قیمت دانلود مقاله
59,000تومان
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
آیا این مقاله برای بیس پایان نامه مناسب است؟ : بله آیا این مقاله برای ارائه کلاسی مناسب است؟ : بله
برنامه ای که در آن مقاله شبیه سازی شده است : این مقاله در محیط متلب پیاده سازی شده است نام مجله مقاله : IEEE Transactions on Smart Grid (مجله شبکه هوشمند)
ترجمه: ندارد گزارشکار : دارد (8 صفحه) شبیه سازی : دارد (فایل های شبیه سازی در متلب با فرمت .m)

این مقاله در محیط متلب به صورت کامل شبیه سازی شده و در صورت خرید و دانلود مقاله شما به راحتی قادر خواهید بود از برنامه مربوطه استفاده نمایید. در صورت بروز هر گونه مشکل در نحوه ی اجرای برنامه سایت سیگمالند به مدت 24 ساعت بعد از خرید محصول، پشتیبانی آن را تا اجرای کامل برعهده دارد.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

زمانبندی توان در تولید پراکنده

سیستم های قدرت در پاسخ به نیازهای مختلف، مانند سازگاری زیست محیطی، حفاظت از انرژی، قابلیت اطمینان بهتر شبکه، بهبود بازده عملیاتی و خدمات مشتری، تحت تغییرات عمیقی قرار گرفته اند. «شبکه هوشمند»، و «شبکه نسل جدید»، نام های بکار گرفته شده برای شبکه قدرت آینده می باشند که در آنها، زیرساخت های الکتریکی و شبکه های اطلاعات هوشمند با هم تلفیق می شوند تا نیازهای ذکر شده برآورده شوند. در عین حال، افزایش استفاده از «منابع انرژی پراکنده» (DER ها)، شامل منابع تجدیدپذیر متناوب و گهگاهی، باعث بوجود آمدن چالش های بسیاری برای شبکه های آینده، بخصوص با توجه به سیستم توزیع شده اند. برای حل مسائل همبندی مولدهای پراکنده (DG ها)، مفهوم ریزشبکه پیشنهاد شده است. یک ریزشبکه، یک شبکه توزیع ولتاژ پایین یا متوسط، متشکل از DG ها، ادوات ذخیره و بارهای کنترل پذیر مختلف است که می توانند در حالت متصل به شبکه یا جزیره ای کار کنند. تاکنون، پروژه های پژوهشی متعددی در مورد طراحی، کنترل و بهره برداری از ریزشبکه ها در کل جهان انجام شده اند که می توان ریزشبکه CERTS در ایالات متحده، پروژه MICROGRID اروپا و پروژه آزمایشی تلفیق انرژی جدید انجام شده توسط NEDO در ژآپن را نام برد.

مسئله پخش بار اقتصادی، طبق قیدهای مختلف مرتبط با بهره برداری از ریزشبکه یا میکروگرید، فرموله و تدوین شده است. تعدادی قید با اصلاح قیدهای موجود تدوین شده است تا مناسب پیکربندی یک ریزشبکه گردد. ما یک قید اضافه پیشنهاد دادیم تا از عملکرد جزیره ای پایدار یک میکروگرید اطمینان حاصل شود و یک فرمول تفصیلی طبق اصول اشتراک توان مربوط به DG ها ارائه دادیم. یک سیستم آزمون با 15 واحد DG برای شبیه سازی عددی با ملاحظه نوع منبع و عملکرد قسمت بار هر DG، توسعه یافته است. سپس، اثر پارامترهای مختلف (شامل الزام رزرو برای تغییرات بار، حد جریان، الگوی توزیع بار و توان تزریق شده توسط شبکه اصلی) بر هزینه را مورد بررسی قرار دادیم. اگرچه هزینه به اندازه 0.7% افزایش یافت، اما یک ریزشبکه می تواند در حالت متصل به شبکه عملکرد اقتصادی و بی عیب در حالت جزیره ای، با استفاده از راهکار پخش بار اصلاح شده، که این قید اضافه را در نظر می گیرد، داشته باشد.

این شبیه سازی در محیط نرم افزار متلب (MATLAB) انجام شده و در ادامه نیز تصاویر مربوط به خروجی های آن قرار داده شده است:

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود شبیه سازی مقاله زمانبندی توان در تولید پراکنده برای بهره برداری اقتصادی از ریزشبکه”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 2 =

آموزش برنامه نویسی

پشتیبانی

ارتباط با ما

  • شماره تماس : 09360147484
  • ایمیل : info@sigmaland.ir

نماد اعتماد الکترونیکی

لوگو طلایی

logo-samandehi
تمامی حقوق مادی و معنوی برای سایت سیگمالند محفوظ است.