دانلود شبیه سازی مقاله سامانه شارژ سریع 60 کیلوواتی برای خودروهای الکتریکی

عنوان فارسی

پیاده سازی سامانه شارژ سریع 60 کیلوواتی برای خودروهای الکتریکی

عنوان انگلیسی

Implementation of 60-kW fast charging system for electric vehicle

کلمات کلیدی

شارژر سریع خودرو الکتریکی؛ شارژر سریع؛ مبدل رزونانسی

درسهای مرتبط

انرژی های نو

تعداد صفحات انگلیسی : 6 نشریه : IEEE
سال انتشار : 2013 تعداد رفرنس مقاله : 13
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
قیمت دانلود مقاله
98,000تومان
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
آیا این مقاله برای بیس پایان نامه مناسب است؟ : بله آیا این مقاله برای ارائه کلاسی مناسب است؟ : بله
برنامه ای که در آن مقاله شبیه سازی شده است : این مقاله در محیط متلب پیاده سازی شده است نام مجله مقاله : Annual Conference of Industrial Electronics Society (کنفرانس سالانه انجمن الکترونیک صنعتی)
ترجمه: ندارد گزارشکار : دارد (توضیحات شبیه سازی در 4 صفحه به صورت فایل WORD و PDF + فایل ویدئویی 1 دقیقه ای برای تست خروجی شبیه سازی) شبیه سازی : دارد (یک فایل شبیه سازی در سیمولینک متلب با فرمت .slx)

این مقاله در محیط متلب به صورت کامل شبیه سازی شده و در صورت خرید و دانلود مقاله شما به راحتی قادر خواهید بود از برنامه مربوطه استفاده نمایید. در صورت بروز هر گونه مشکل در نحوه ی اجرای برنامه سایت سیگمالند به مدت 24 ساعت بعد از خرید محصول، پشتیبانی آن را تا اجرای کامل برعهده دارد.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

سیستم شارژ سریع

توجه زیادی به EV سازگار با محیط زیست، بخاطر نگرانی در مورد محیط زیست و مقررات در مورد آلودگی ها، بوجود آمده است. برای ترویج بکارگیری EV خالص، باید بهبود بیشتری در ایجاد زیرساخت که سیستم شارژ سریع را حاصل می کند، بوجود بیاید. به این دلیل، استانداردهای مختلف که عبارتند از IEC-61851-23، SAE J1772، CHAdeMO، برای سیستم شارژ سریع، منتشر شده اند. با این استانداردها، الزامات سیستم شارژ سریع، از این قرارند:

  • شارژ سریع باتری وسیله نقلیه (در حد 30 دقیقه)
  • سازگاری با انواع باتری ها و مدل های خودروی مختلف
  • بازده زیاد در شرایط کاری اسمی
  • کارکرد ارتباطات برای بدست آوردن میزان شارژ (SOC) باتری خودرو و شارژ ایمن
  • صدور خودکار قبض برای برق تحویل داده شده
  • سازگاری استاندارد.

سیستم شارژ سریع، کنترلر اصلی را ملزم به تبادل اطلاعات با BMS و EV، کنتور هوشمند، مرحله ورودی و خروجی تشکیل شده بوسیله شش ماژول مبدل DC-DC پربازده، می کند. طبق الزامات و استانداردهای گفته شده در بالا که در این پروژه بحث شده اند، یک سیستم شارژ سریع 60 کیلووات، 500 ولت و 150 آمپر، پیشنهاد می شود. و فرآیند پیاده سازی ارائه می گردد.

این پروژه، پیاده سازی سیستم شارژ سریع «خودروی الکتریکی» (EV) که با استاندارد بین المللی مرتبط با سیستم شارژ رسانای EV مطابقت دارد، را توضیح می دهد. همچنین، مسائل طراحی و ملاحظه اجزاء سیستم شارژ سریع EV، ارائه می شوند. با توجه به آن، این پروژه، سیستم شارژ سریع 60 کیلوواتی که شامل یک کنترلر اصلی مبادله کننده اطلاعات با سیستم مدیریت باتری (BMS) و EV برای شارژ ایمن است، یک کنتور هوشمند برای صدور قبض و اندازه گیری، یک کانکتور شارژ و مرحله خروجی، بوسیله شش ماژول مبدل DC-DC 10 کیلوواتی پربازده برای خروجی پایدار با ماژول ورودی برای تصحیح ضریب توان پسیو و کاهش ریپل ولتاژ DC، تشکیل شد. سیستم شارژ، دامنه ولتاژ خروجی از 50 تا 500 ولت و حداکثر جریان خروجی 150 آمپر را تولید می کند. و با یک سری باتری در نظر گرفته شده از NEV (خودروی الکتریکی محلات) به EV سرعت بالا و شبیه ساز EV  حاوی باتری LifePO2 20 کیلووات ساعتی، تست شده است تا عملکرد عالی به عنوان یک سیستم شارژ سریع، تایید شود. سیستم شارژ سریع EV توسعه یافته در زیرساخت آزمون EV کره جنوبی نصب شده است و تست شارژ عملی با انواع مختلف EV ها اکنون در حال انجام است.

این شبیه سازی با استفاده از نرم افزار متلب (MATLAB) انجام شده و در ادامه نیز تعدادی از نتایج خروجی آن قرار داده شده است. در ضمن برای اجرای بهتر شبیه سازی بهتر است تا از نسخه 2015 متلب استفاده گردد.

ولتاژ و جریان خروجی

ولتاژ باتری

مبدل رزونانسی

شارژ سریع

سیستم شارژ سریع

خودرو الکتریکی

جریان رزونانسی

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود شبیه سازی مقاله سامانه شارژ سریع 60 کیلوواتی برای خودروهای الکتریکی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده + 4 =

آموزش برنامه نویسی

پشتیبانی

ارتباط با ما

  • شماره تماس : 09360147484
  • ایمیل : info@sigmaland.ir

نماد اعتماد الکترونیکی

لوگو طلایی

logo-samandehi
تمامی حقوق مادی و معنوی برای سایت سیگمالند محفوظ است.