دانلود شبیه سازی مقاله مدل شبکه بیزی برای تحلیل عملکرد تشخیص در سیستم نظارتی

عنوان فارسی

مدل شبکه بیزی برای تحلیل عملکرد تشخیص در سیستم های نظارتی

عنوان انگلیسی

A Bayesian Network Model for Analysis of Detection Performance in Surveillance Systems

کلمات کلیدی

مدل شبکه بیزی؛ سیستم های نظارتی

درسهای مرتبط

مهندسی پزشکی

تعداد صفحات انگلیسی : 5 نشریه : Arnetminer
سال انتشار : 2009 تعداد رفرنس مقاله : 18
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
قیمت دانلود مقاله
278,400تومان
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
آیا این مقاله برای بیس پایان نامه مناسب است؟ : بله آیا این مقاله برای ارائه کلاسی مناسب است؟ : بله
برنامه ای که در آن مقاله شبیه سازی شده است : این مقاله در محیط متلب پیاده سازی شده است نام مجله مقاله : AMIA 2009 Symposium Proceedings
ترجمه: ندارد گزارشکار : ندارد شبیه سازی : دارد (ام فایل متلب)

این مقاله در محیط متلب به صورت کامل شبیه سازی شده و در صورت خرید و دانلود مقاله شما به راحتی قادر خواهید بود از برنامه مربوطه استفاده نمایید. در صورت بروز هر گونه مشکل در نحوه ی اجرای برنامه سایت سیگمالند به مدت 24 ساعت بعد از خرید محصول، پشتیبانی آن را تا اجرای کامل برعهده دارد.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

کاربرد شبکه بیزی در تحلیل عملکرد تشخیص

پیشرفت های جهانی در مورد بیماریهای عفونی و تروریسم زیستی، مسائل اجبار کننده برای بهبود آشکار سازی انحراف در پایش سلامت عمومی می باشد. کارایی الگوریتم آشکار سازی انحراف را می توان از نظر حساسیت، ویژگی و بموقع بودن، اندازه گیری کرد. اما، این معیارها متغیرهای وابسته و احتمالاتی هستند و همیشه یک تعادل بین آنها وجود دارد. این وضعیت، این پرسش را به ذهن خطور می دهد که چگونه می توان این تعادل را سنجش کرد. پاسخ به این سوال به مشخصات بیماری خاص تحت پایش، مشخصات داده های استفاده شده برای پایش و خواص الگوریتمی روش های آشکار سازی بستگی دارد. در عمل، شواهد توصیف کننده کارایی نسبی الگوریتم های مختلف، متفرقه و پراکنده و عمدتاً کیفی باقی مانده اند. در این پروژه، ابداع و ارزیابی یک چارچوب شبکه بیزی جهت تحلیل معیارهای عملکردی الگوریتم های آشکار سازی انحراف را مورد ملاحظه قرار می دهیم. این چارچوب، مقایسه اصلی الگوریتم ها و شناسایی الگوریتم های مناسب برای استفاده در محیط های پایش سلامت عمومی خاص را ممکن می سازد.

روش کار:

در این پروژه از شبکه های بیزی در ارزیابی احتمالاتی روش های آشکار سازی جهت پاسخ به این سوال استفاده می کنیم که کدام محیط الگوریتمی به احتمال بیشتر باعث عملکرد کلی مطلوب می شود. یک شبکه بیزی، یک گراف بدون دور جهت دار (DAG) است که در آن گره ها نشان دهنده متغیرهای تصادفی می باشند و یالها نشان دهنده وابستگی های شرطی بین متغیرها هستند. هر گره با یک «جدول احتمال شرطی» (CPT) ارتباط دارد. احتمال یک گره را می توان هنگامی محاسبه نمود که مقادیر گره های ورودی آن، مشخص باشند. برای توصیف یک شبکه بیزی، لازم است تا یک ساختار گراف و مقادیر هر کدام از CPT ها را براساس داده ها، مشخص کنیم. از جنبه مفهومی، یک شبکه بیزی می تواند به پاسخ به سوالاتی در مورد ویژگی های الگوریتم ها، که در زمینه های پایش مختلف مهم هستند، کمک کند. برای نمونه، ممکن است علاقمند به این باشیم که شواهد را به عنوان انواع شیوع مورد انتظار در نظر بگیریم و بپرسیم که کدام ویژگی های الگوریتمی حساسیت را بیشینه می کنند و در عین حال اثر همزمان در مورد بموقع بودن را حفظ می کند. برای توضیح با مثال در این پروژه، مجموعه الگوریتم ها، سیگنال های داده و مشخصات شیوع یکسان را بکار می گیریم تا مقایسه مستقیم بین نتایج شبکه بیزی و نتایج قبلی با استفاده از تحلیل رگرسیون لجستیک، امکان پذیر شود. برای گردآوری شواهد در مورد عملکرد آشکار سازی نتایج انتخاب شده، سناریوهای پایش مختلف را براساس انواع پیکربندی های آشکار سازی و نتایج ذخیره شده، اجرا کردیم. پیکربندی ها و نتایج به عنوان ورودی برای ساختار مدل شبکه بیزی عمل خواهد نمود.

این شبیه سازی ها در محیط نرم افزار متلب انجام شده است.

در ادامه نیز نتایج شبیه سازی در محیط متلب (MATLAB) نشان داده شده است:

مدل شبکه بیزی

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود شبیه سازی مقاله مدل شبکه بیزی برای تحلیل عملکرد تشخیص در سیستم نظارتی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت − دو =

آموزش برنامه نویسی

پشتیبانی

ارتباط با ما

  • شماره تماس : 09360147484
  • ایمیل : info@sigmaland.ir

نماد اعتماد الکترونیکی

لوگو طلایی

logo-samandehi
تمامی حقوق مادی و معنوی برای سایت سیگمالند محفوظ است.