دانلود شبیه سازی مقاله طراحی AVR و ALFC برای سیستم قدرت تک منطقه ای

عنوان فارسی

طراحی AVR و ALFC برای سیستم قدرت تک منطقه ای شامل کنترل میرایی (دمپینگ)

عنوان انگلیسی

Design of AVR and ALFC for single area power system including damping control

کلمات کلیدی

AVR؛ ALFC؛ سیستم تحریک؛ سیم پیچ دمپر؛ شبیه سازی؛ معادله نوسان ژنراتور (GSE)

درسهای مرتبط

بهره برداری از سیستم های قدرت

تعداد صفحات انگلیسی : 5 نشریه : IEEE
سال انتشار : 2014 تعداد رفرنس مقاله : 11
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
قیمت دانلود مقاله
49,000تومان
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
آیا این مقاله برای بیس پایان نامه مناسب است؟ : بله آیا این مقاله برای ارائه کلاسی مناسب است؟ : بله
برنامه ای که در آن مقاله شبیه سازی شده است : این مقاله در محیط متلب پیاده سازی شده است نام مجله مقاله : Recent Advances in Engineering and Computational Sciences (RAECS) (پیشرفت های اخیر در علوم محاسباتی و مهندسی)
ترجمه: ندارد گزارشکار : دارد (گزارشکار 18 صفحه ای در قالب pdf که شامل ترجمه بخش های مهم مقاله و توضیحاتی در مورد شبیه سازی می باشد) شبیه سازی : دارد (فایل های شبیه سازی در متلب با فرمت های .m و .slx و .mdl)

این مقاله در محیط متلب به صورت کامل شبیه سازی شده و در صورت خرید و دانلود مقاله شما به راحتی قادر خواهید بود از برنامه مربوطه استفاده نمایید. در صورت بروز هر گونه مشکل در نحوه ی اجرای برنامه سایت سیگمالند به مدت 24 ساعت بعد از خرید محصول، پشتیبانی آن را تا اجرای کامل برعهده دارد.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

AVR در سیستم قدرت

در یک سیستم قدرت، با تغییرات تقاضا با حجم غیرقابل پیش بینی اندک از مقدار نرمال آن، وضعیت سیستم تغییر می کند. تعدادی کنترل خودکار برای آشکار سازی این تغییرات و شروع یک مجموعه اقدامات ضد کنترل که چنین انحراف حالت را سریع و موثر رفع می کنند، ارائه می شود. این دو کنترل عمده عبارتند از کنترل AVR و ALFC. بزرگی ولتاژ ترمینال سیستم به توان راکتیو سیستم بستگی دارد و در محدوده های مشخص شده، با استفاده از کنترل AVR، حفظ می شود. خروجی مگاواتی و فرکانس مولد سنکرون به توان حقیقی سیستم بستگی دارد و در محدوده مشخصه با استفاده از ALFC، حفظ می شود.

تزویج متقابل بین حلقه های ALFC و AVR ، توسط اکثر پژوهشگران نادیده گرفته شده است. با در نظر گرفتن حلقه AVR بسیار سریعتر از حلقه ALFC به عنوان ثابت های زمانی سیم پیچ های میدانی در کنترل تحریک، بسیار کوچکتر از ثوابت زمانی در حلقه ALFC می باشند، نوسانات حلقه AVR، سریعتر از نوسانات ALFC، نشست می کنند و یا میرا می شوند و غیرتعاملی شده اند. اما، در سیستم های کاربردی، مقداری اثر متقابل یا تعامل بین این دو وجود دارد، اگر چه گزارش شده که این رابطه یک رابطه تزویج ضعیف است.

دو حلقه عمده که عبارتند از حلقه AVR و حلقه ALFC، برای سیستم قدرت تک منطقه ای مورد مطالعه قرار گرفته اند. فرکانس سیستم به توان خروجی حقیقی وابسته است و بوسیله ALFC مورد نظارت قرار می گیرد. ولتاژ ترمینال سیستم به توان راکتیو سیستم وابسته است و توسط حلقه AVR مورد نظارت قرار می گیرد. اثرات تزویج متقابل بین این دو حلقه مورد مطالعه، با نوسانات فرکانس پایین ارتباط دارند. اثر سیم پیچ میرا کننده بر سیستم نیز مورد مطالعه قرار گرفته است. از شکل هایی که حلقه AVR قادر به حفظ انحراف های ولتاژ و فرکانس در محدوده ها و سیستم قدرت مشخص شده می باشند، بنابراین مقاوم تر می شود. با شامل کردن سیم پیچ میراگر، پاسخ های پویا، از نظر پیک انحراف و زمان نشست، بیشتر بهبود پیدا می کنند. از آنجایی که میراگر، توان سیستم را کاهش می دهد، توان خروجی توربین و توان الکتریکی داخلی به اندازه تقریباً 200% افزایش می یابد.

این شبیه سازی در محیط نرم افزار متلب (MATLAB) انجام شده و در ادامه نیز تعدادی از تصاویر مربوط به خروجی های شبیه سازی قرار داده شده است:

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود شبیه سازی مقاله طراحی AVR و ALFC برای سیستم قدرت تک منطقه ای”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 + چهارده =

آموزش برنامه نویسی

پشتیبانی

ارتباط با ما

  • شماره تماس : 09360147484
  • ایمیل : info@sigmaland.ir

نماد اعتماد الکترونیکی

لوگو طلایی

logo-samandehi
تمامی حقوق مادی و معنوی برای سایت سیگمالند محفوظ است.