دانلود شبیه سازی مقاله برنامه ریزی انتقال با در نظر گرفتن عملکرد اقتصادی و قابلیت اطمینان

عنوان فارسی

برنامه ریزی انتقال با در نظر گرفتن عملکرد اقتصادی و قابلیت اطمینان در یک محیط مقررات زدایی شده

عنوان انگلیسی

Transmission Planning Considering Reliability and Economic Performances in A Deregulated Environment

کلمات کلیدی

برنامه ریزی توسعه انتقال؛ تحلیل هزینه و سود؛ قابلیت اطمینان؛ الگوریتم های ژنتیک (GAs)

درسهای مرتبط

بازار برق

تعداد صفحات انگلیسی : 5 نشریه : IEEE
سال انتشار : 2009 تعداد رفرنس مقاله : 15
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
قیمت دانلود مقاله
88,600تومان
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
آیا این مقاله برای بیس پایان نامه مناسب است؟ : بله آیا این مقاله برای ارائه کلاسی مناسب است؟ : بله
برنامه ای که در آن مقاله شبیه سازی شده است : این مقاله در محیط متلب پیاده سازی شده است نام مجله مقاله : International Conference on Electrical Machines and Systems (کنفرانس بین المللی سیستم ها و ماشین های الکتریکی)
ترجمه: ندارد گزارشکار : گزارشکار مختصر دارد شبیه سازی : دارد (متلب)

این مقاله در محیط متلب به صورت کامل شبیه سازی شده و در صورت خرید و دانلود مقاله شما به راحتی قادر خواهید بود از برنامه مربوطه استفاده نمایید. در صورت بروز هر گونه مشکل در نحوه ی اجرای برنامه سایت سیگمالند به مدت 24 ساعت بعد از خرید محصول، پشتیبانی آن را تا اجرای کامل برعهده دارد.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

پروژه برنامه ریزی توسعه انتقال

در دهه اخر، گرایش جهانی به سمت اصلاح و مقررات زدایی صنعت برق قدرت بوجود آمده است. رقابت در بازار عمده فروشی برق و بازار خرده فروشی همراه با دسترسی آزاد به شبکه انتقال می تواند مزایای بسیاری مانند کاهش قیمت برق و خدمات بهتر را برای مصرف کنندگان فراهم کند. با این حال، این رقابت مسائل و چالش های فنی جدیدی برای برنامه ریزی سیستم های قدرت اصلاح شده بوجود می آورد. دسترسی به محیط بازار برق قدرت، این صنعت را از بازارهای برق انحصاری به بازارهای رقابتی سوق داده است. در یک بازار رقابتی، قیمت انرژی تحویل داده شده و کیفیت انرژی الکتریکی شامل کیفیت ولتاژ و قابلیت اطمینان خدمات، عوامل اصلی برای موفقیت تجاری می باشند. یکی از عوامل کلیدی در محیط رقابتی امروز، گرایش به سمت نیازهای مشتری و رغبت به پرداخت هزینه بیشتر برای کیفیت، می باشد. در حالت سنتی، پراستفاده ترین روش برنامه ریزی توسعه، برنامه ریزی حداقل هزینه (که به برنامه ریزی یکپارچه منابع یا برنامه ریزی یکپارچه عرضه-تقاضا نیز معروف است)، می باشد. این روش ارزش فعلی هزینه سرمایه گذاری را به حداقل می رساند و در عین حال، ضوابط طراحی را برآورده می کند. در نتیجه مقررات زدایی، چالش های جدیدی در برنامه ریزی سیستم قدرت با توجه به قیدهای بازار و افزایش عدم قطعیت، بوجود آمده اند. تعدادی روش برنامه ریزی جدید دیگر ابداع شده اند که تلاش می کنند چنین چالش هایی را برآورده کنند. اکثر این روش های جدید تلاش می کنند هزینه کل را به حداقل برسانند و در عین حال الزامات قابلیت اطمینان سیستم را برآورده کنند. این پروژه به دقت عرصه جدیدی برای روش مشخص سازی نسبت سود-زیان برای یک برنامه ریزی توسعه سیستم انتقال بهینه، فراهم کرده است.

در این پروژه، یک روش برنامه ریزی شبکه قدرت جدید براساس قیدهای مطمئن (شامل روش های برنامه ریزی و مدل ریاضیاتی) که می تواند شاخص قابلیت اطمینان شبکه را به شاخص اقتصادی تبدیل کند و آنرا به عنوان قسمتی از تابع هدف بکار بگیرد، مطرح می شود. این مدل می تواند برنامه ریزان شبکه قدرت را قادر به درک این کند که افزودن خطوط به کدام مکان می تواند حداکثر مزایا را فراهم کند. مدل پیشنهادی در مقایسه با مدل های دیگر می تواند تاثیر خطوط جدید بر کل شبکه را بهتر منعکس کند. همچنین، نتایج مطالعه موردی آشکار می کنند که این مدل موثر می باشد.

این پروژه با استفاده از تولباکس ژنتیک متلب شبیه سازی شده است.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود شبیه سازی مقاله برنامه ریزی انتقال با در نظر گرفتن عملکرد اقتصادی و قابلیت اطمینان”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده + نه =

آموزش برنامه نویسی

پشتیبانی

ارتباط با ما

  • شماره تماس : 09360147484
  • ایمیل : info@sigmaland.ir

نماد اعتماد الکترونیکی

لوگو طلایی

logo-samandehi
تمامی حقوق مادی و معنوی برای سایت سیگمالند محفوظ است.