دانلود شبیه سازی مقاله بررسی عملکرد PLLهای پیشرفته برای همگام سازی شبکه

عنوان فارسی

بررسی عملکرد مقایسه ای PLLهای پیشرفته برای همگام سازی شبکه

عنوان انگلیسی

A Comparative Performance Study of Advanced PLLs for Grid Synchronization

کلمات کلیدی

لغو سیگنال تاخیری آبشاری (CDSC)؛ لغو تاخیری سیگنال (DSC)؛ همگام سازی شبکه؛ لغو سیگنال تاخیری چندگانه (MDSC)؛ حلقه قفل شده فاز (PLL)؛ یکپارچه ساز تعمیم یافته مرتبه دوم (SOGI)

درسهای مرتبط

شبکه هوشمند

تعداد صفحات انگلیسی : 6 نشریه : IEEE
سال انتشار : 2020 تعداد رفرنس مقاله : 16
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
قیمت دانلود مقاله
48,000تومان
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
آیا این مقاله برای بیس پایان نامه مناسب است؟ : بله آیا این مقاله برای ارائه کلاسی مناسب است؟ : بله
برنامه ای که در آن مقاله شبیه سازی شده است : این مقاله در محیط متلب پیاده سازی شده است نام مجله مقاله : IEEE International Conference on Power Electronics, Smart Grid and Renewable Energy (PESGRE2020) (کنفرانس بین المللی در زمینه الکترونیک قدرت، شبکه هوشمند و انرژی های تجدید پذیر)
ترجمه: ندارد گزارشکار : ندارد شبیه سازی : دارد (1 فایل سیمولینک متلب با فرمت .slx)

این مقاله در محیط متلب به صورت کامل شبیه سازی شده و در صورت خرید و دانلود مقاله شما به راحتی قادر خواهید بود از برنامه مربوطه استفاده نمایید. در صورت بروز هر گونه مشکل در نحوه ی اجرای برنامه سایت سیگمالند به مدت 24 ساعت بعد از خرید محصول، پشتیبانی آن را تا اجرای کامل برعهده دارد.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

پروژه متلب سنکرونیزاسیون شبکه

یافته های بدست آمده حاکی از آن است که به صورت فزاینده ای، اتصال منابع انرژی تجدید پذیر (RES) به سیستم قدرت از طریق مبدل های الکترونیک قدرت در ریزشبکه در حال افزایش است. همچنین، کنترل و ادغام RES ها مستلزم روش‌های دقیق استخراج مولفه توالی مثبت فرکانس پایه (FFPS) است تا قابلیت رفع اختلال SRF-PLL در شرایط مختلف شبکه افزایش یابد. علاوه بر این در این مقاله، استخراج مولفه‌های FFPS بر اساس یکپارچه‌ساز تعمیم‌ یافته مرتبه دوم (SOGI)، لغو سیگنال تاخیری آبشاری (CDSC) و PLL های لغو سیگنال تاخیری چندگانه (MDSC) مورد بررسی قرار گرفته و دقت استخراج آنها برای شرایط مختلف شبکه بر اساس کیفیت فرکانس در SRF-PLL ارزیابی می‌شود. همچنین، مقایسه عملکرد این PLL ها بر اساس نتایج شبیه سازی متلب ارائه می شود.

این پروژه بررسی جامعی را در خصوص PLL های پیشرفته نظیر PLL های مبتنی بر SOGI، CDSC و MDSC برای استخراج دقیق اجزای FFPS ارائه می دهد. همچنین با استفاده از شبیه سازی متلب، عملکرد PLL ها برای شرایط شبکه های مختلف مورد ارزیابی قرار می گیرد. لازم به ذکر است که تمام هارمونیک ها توسط SOGI ضعیف می شوند اما به طور کامل خنثی نمی شوند که در نهایت به عملکرد ردیابی زاویه فاز نامطلوب برای حضور هارمونیک ها و اجزای dc در ولتاژهای شبکه منجر می شود. عملگرهای تاخیر در CDSC و MDSC به گونه ای انتخاب می شوند که مجموعه ای از هارمونیک ها به طور کامل حذف شوند، اما شرایطی را فراهم می کند تا هارمونیک های دیگر بدون تضعیف باقی بمانند. بنابراین، عملکرد PLL های مبتنی بر CDSC و MDSC برای تمام شرایط شبکه تا زمانیکه شبکه هارمونیک های غالبی وجود نداشته باشد که توسط آنها حذف نشود، به خوبی قابل قبول است. از اینرو نتایج بدست آمده حاکی از آن است که PLL های مبتنی بر CDSC و MDSC نسبت به PLL مبتنی بر SOGI برای کاربردهای ریزشبکه جزیره ای و متصل به شبکه دارای برتری هستند.

این مقاله مربوط به سال 2020 بوده و شبیه سازی آن در محیط نرم افزار سیمولینک متلب (MATLAB) انجام شده و در ادامه نیز تصاویر مربوط به محیط شبیه سازی و خروجی آن قرار داده شده است:

به هیچ وجه نگران اجرای شبیه سازی نباشید. شبیه سازی توسط تیم پشتیبانی سیگمالند بررسی شده و در صورت وجود هرگونه مشکل، پشتیبانی تا رفع مشکل با شما همراه خواهد بود.

در صورتی که پروژه شما در مورد انرژی های نو و یا شبکه هوشمند باشد می توانید از این شبیه سازی در پروژه های خود استفاده نمایید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود شبیه سازی مقاله بررسی عملکرد PLLهای پیشرفته برای همگام سازی شبکه”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − 3 =

آموزش برنامه نویسی

پشتیبانی

ارتباط با ما

  • شماره تماس : 09360147484
  • ایمیل : info@sigmaland.ir

نماد اعتماد الکترونیکی

لوگو طلایی

logo-samandehi
تمامی حقوق مادی و معنوی برای سایت سیگمالند محفوظ است.