دانلود شبیه سازی مقاله هماهنگی بهینه رله های اضافه جریان با بهینه سازی ازدحام ذرات

عنوان فارسی

هماهنگی بهینه رله های اضافه جریان با استفاده از بهینه سازی ازدحام ذرات اصلاح شده

عنوان انگلیسی

Optimal coordination of overcurrent relays using a modified particle swarm optimization

کلمات کلیدی

رله های اضافه جریان جهت دار؛ روش های بهینه سازی؛ بهینه سازی ازدحام ذرات؛ حفاظت از سیستم قدرت

درسهای مرتبط

حفاظت سیستم قدرت

تعداد صفحات انگلیسی : 8 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2006 تعداد رفرنس مقاله : 10
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
الزویر
قیمت دانلود مقاله
43,000تومان
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
آیا این مقاله برای بیس پایان نامه مناسب است؟ : بله آیا این مقاله برای ارائه کلاسی مناسب است؟ : بله
برنامه ای که در آن مقاله شبیه سازی شده است : این مقاله در محیط متلب پیاده سازی شده است نام مجله مقاله : Electric Power Systems Research (تحقیقات سیستم های قدرت)
ترجمه: ندارد گزارشکار : دارد (فایل راهنمای 18 صفحه ای در قالب فایل ورد) شبیه سازی : دارد (9 ام فایل متلب)

این مقاله در محیط متلب به صورت کامل شبیه سازی شده و در صورت خرید و دانلود مقاله شما به راحتی قادر خواهید بود از برنامه مربوطه استفاده نمایید. در صورت بروز هر گونه مشکل در نحوه ی اجرای برنامه سایت سیگمالند به مدت 24 ساعت بعد از خرید محصول، پشتیبانی آن را تا اجرای کامل برعهده دارد.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

هماهنگی رله اضافه جریان

مساله هماهنگ سازی رله های حفاظتی در سیستم های قدرت الکتریکی، نیازمند انتخاب تنظیمات مناسب است. بدین ترتیب کارکرد حفاظتی پایه ای آن ها به ازای ملزومات حساسیت، انتخاب پذیری، قابلیت اطمینان، و سرعت برآورده می شود. رله های اضافه جریان جهت دار به وفور به عنوان ابزاری مقرون به صرفه برای حفاظت از سیستم های قدرت بکار می روند. انتخاب تنظیمات این نوع رله ها، گامی مهم برای کاهش اثر خطا بر سیستم قدرت است.

در این پروژه فرمولبندی مساله جدیدی برای هماهنگ سازی بهینه رله های جهت دار پیشنهاد شده است. فرمول بندی مساله جدید، مقادیر گسسته برای جریان های افزایشی را ممکن می سازد. فرمول بندی مساله هماهنگ سازی رله حفاظتی به عنوان مساله MINLP، هم تنظیمات بهینه افزایش جریان (جریان فعال سازی)، و هم تنظیمات زمان فعال سازی را شامل می شود. اعمال تکنیک های بهینه سازی قطعیت گرایانه به فرمول بندی مساله پیشنهادی، به تکرارها و زمان محاسبات زیادی نیاز دارد. علاوه بر این، برای سیستم های بزرگ با افزایش تعداد متغیرها، تکنیک های قطعیت گرایانه در راه حل بهینه محلی محصور می شوند. علت وابستگی روش های قطعیت گرا به نقطه شروع اولیه است. بهینه سازی توده ذرات، با موفقیت به فرمول هماهنگ سازی بهینه جدید اعمال شده است. این روش قادر به غلبه بر محدودیت های تکنیک های قطعیت گرا است. این روش با جمعیتی از راه حل های معتبر کارش را آغاز می کند. الگوریتم PSO اصلی اصلاح شده است تا مسائل بهینه سازی محدودی همچون مساله هماهنگ سازی مطرح شده در این پروژه را حل بکند. PSO اصلاح شده در یافتن راه حل تقریباً بهینه برای مساله هماهنگ سازی، در مقایسه با الگوریتم PSO اصلی موفق بوده است. برای مساله بزرگتر، الگوریتم PSO اصلاح شده قادر به یافتن راه حل به مراتب بهتر از تکنیک های قطعیت گرایانه است.

این شبیه سازی در محیط نرم افزار متلب (MATLAB) انجام شده و در ادامه نیز تصویری از خروجی شبیه سازی قرار داده شده است:

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود شبیه سازی مقاله هماهنگی بهینه رله های اضافه جریان با بهینه سازی ازدحام ذرات”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 1 =

آموزش برنامه نویسی

پشتیبانی

ارتباط با ما

  • شماره تماس : 09360147484
  • ایمیل : info@sigmaland.ir

نماد اعتماد الکترونیکی

لوگو طلایی

logo-samandehi
تمامی حقوق مادی و معنوی برای سایت سیگمالند محفوظ است.