دانلود شبیه سازی مقاله هماهنگی رله بهینه برای ریزشبکه ها با بهینه سازی ازدحام ذرات اصلاح شده

عنوان فارسی

هماهنگی رله بهینه برای ریزشبکه ها با استفاده از بهینه سازی ازدحام ذرات اصلاح شده – رویکرد برنامه ریزی خطی بازه ای

عنوان انگلیسی

Optimal relay coordination for microgrids using hybrid modified particle swarm optimization — Interval linear programming approach

کلمات کلیدی

هماهنگی رله بهینه؛ ریزشبکه ها؛ بهینه سازی ازدحام ذرات اصلاح شده؛ برنامه ریزی خطی بازه ای؛ رله های اضافه جریان جهت دار؛ بهینه سازی غیرخطی

درسهای مرتبط

حفاظت سیستم قدرت

تعداد صفحات انگلیسی : 6 نشریه : IEEE
سال انتشار : 2017 تعداد رفرنس مقاله : 18
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
قیمت دانلود مقاله
94,000تومان
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
آیا این مقاله برای بیس پایان نامه مناسب است؟ : بله آیا این مقاله برای ارائه کلاسی مناسب است؟ : بله
برنامه ای که در آن مقاله شبیه سازی شده است : این مقاله در محیط متلب پیاده سازی شده است نام مجله مقاله : Annual North-American Power Symposium (سمپوزیوم سالانه برق قدرت در آمریکای شمالی)
ترجمه: دارد (ترجمه 16 صفحه ای در قالب ورد و پی دی اف) گزارشکار : دارد (فایل توضیحات 18 صفحه ای + فایل ویدئویی 2 دقیقه ای که نحوه اجرای شبیه سازی را نشان می دهد) شبیه سازی : دارد (فایل های شبیه سازی در متلب با فرمت .m و .slx)

این مقاله در محیط متلب به صورت کامل شبیه سازی شده و در صورت خرید و دانلود مقاله شما به راحتی قادر خواهید بود از برنامه مربوطه استفاده نمایید. در صورت بروز هر گونه مشکل در نحوه ی اجرای برنامه سایت سیگمالند به مدت 24 ساعت بعد از خرید محصول، پشتیبانی آن را تا اجرای کامل برعهده دارد.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

هماهنگی رله در ریزشبکه

دغدغه های فزاینده گرمایش جهانی ناشی از مصرف بی رویه سوخت های فسیلی، زمینه ساز و ترغیب کننده استفاده از انرژی تجدیدپذیر تولید شده توسط مصرف کننده، با استفاده از تولید پراکنده (DG) شده است. این وضعیت عملکرد مستقل سیستم توزیع را به همراه دارد و در این حالت بارها و منابع تولیدی به صورت موازی، با یا بدون وابستگی به سیستم برق اصلی در نظر گرفته می شوند. از این سیستم های تولید پراکنده و مستقل با عنوان ریزشبکه یاد می شود. علیرغم برخورداری از مزایای کنترل مستقل، استفاده موثر از توان تجدیدپذیر با ولتاژ کم، فعال شدن ریزشبکه ها به پیچیدگی حفاظت از سیستم می انجامد. علت این است که وجود DG ها در سمت توزیع اندازه و جهت جریان های اتصال کوتاه را تغییر می دهد.حالت کار از حالت اتصال به شبکه، به حالت ایزوله تغییر می کند، و لذا اندازه و جهت جریان ها هم تغییر می کند.

یک راه حل برای مساله هماهنگی رله در سناریوی ریزشبکه، استفاده از رویکرد هیبرید MPSO-ILP است که در این پروژه معرفی شده است. رویکرد ILP برای مدیریت محدودیت های اضافی مساله بهینه سازی، هنگامی که سناریوهای خطای زیادی وجود دارند بکار می رود. با نمایش اندازه جریان خطا و بازه ها، و فرمول بندی یک تابع هدف خطی، با موفقیت بر پیچیدگی هماهنگی رله ریزشبکه ناشی از جریان توان دوسویه، سناریوها و پیکربندی های مختلف خطا غلبه می شود. همچنین این امکان وجود دارد که ضرایب محدودیت را بر حسب بازه ها، و انتخاب مقادیر تنظیمات اتصال (PS) نمایش داد. این امکان وجود دارد که تابع هدف غیرخطی را به تابع هدف خطی با ضرایب داخلی تبدیل کرد. MPSO برای انتخاب بهینه مقادیر PS بکار می رود و مساله ILP حل می شود و مقادیر TMS بهینه بدست می آیند. برای سیستم تست مدنظر، راه حل بهینه برای هر دو پیکربندی ایزوله و شبکه بدست آمده است. نشان داده شده است که روش پیشنهادی در مقایسه با MPSO استاندارد، ویژگی های همگرایی خوبی را به همراه دارد. می توان با افزودن سناریوهای دیگری همچون تغییرات توپولوژیک شبکه همچون قطعی های خط، افزودن یا قطع منابع تولید پراکنده و غیره، این تحقیق را گسترش داد.

این شبیه سازی با استفاده از نرم افزار متلب (MATLAB) انجام شده و در ادامه نیز تعدادی از شکل موج های خروجی شبیه سازی قرار داده شده است:

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود شبیه سازی مقاله هماهنگی رله بهینه برای ریزشبکه ها با بهینه سازی ازدحام ذرات اصلاح شده”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × چهار =

آموزش برنامه نویسی

پشتیبانی

ارتباط با ما

  • شماره تماس : 09360147484
  • ایمیل : info@sigmaland.ir

نماد اعتماد الکترونیکی

لوگو طلایی

logo-samandehi
تمامی حقوق مادی و معنوی برای سایت سیگمالند محفوظ است.