دانلود شبیه سازی مقاله روش واترمارکینگ مبتنی بر SVD برای حفاظت از حق کپی رایت

عنوان فارسی

روش بهبودیافته واترمارکینگ مبتنی بر SVD برای حفاظت از حق کپی رایت

عنوان انگلیسی

An improved SVD-based watermarking technique for copyright protection

کلمات کلیدی

تجزیه مقدار منفرد؛ مولفه های اصلی؛ واترمارکینگ؛ مساله مثبت خطا؛ وضعیت مبهم؛ بهینه سازی ازدحام ذرات

درسهای مرتبط

مهندسی کامپیوتر

تعداد صفحات انگلیسی : 17 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2012 تعداد رفرنس مقاله : 18
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
الزویر
قیمت دانلود مقاله
88,400تومان
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
آیا این مقاله برای بیس پایان نامه مناسب است؟ : بله آیا این مقاله برای ارائه کلاسی مناسب است؟ : بله
برنامه ای که در آن مقاله شبیه سازی شده است : این مقاله در محیط متلب پیاده سازی شده است نام مجله مقاله : Expert Systems With Applications (سیستم های خبره با کاربردها)
ترجمه: ندارد گزارشکار : دارد (8 صفحه به همراه توضیح کدها + 7 صفحه پاسخگویی به سوالات متداول در مورد این شبیه سازی) شبیه سازی : دارد (متلب)

این مقاله در محیط متلب به صورت کامل شبیه سازی شده و در صورت خرید و دانلود مقاله شما به راحتی قادر خواهید بود از برنامه مربوطه استفاده نمایید. در صورت بروز هر گونه مشکل در نحوه ی اجرای برنامه سایت سیگمالند به مدت 24 ساعت بعد از خرید محصول، پشتیبانی آن را تا اجرای کامل برعهده دارد.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

پروژه واترمارکینگ مبتنی بر SVD

اختراع اینترنت، سبک زندگی انسان را تغییر داده است. دریافت، تبادل و ارسال داده های چندرسانه ای برروی اینترنت به یک امر ساده تبدیل شده است. اما، مهیا کردن داده های دیجیتال برای دیگران از طریق شبکه ها نیز فرصت هایی برای محرمانگی فراهم می کند. همه می توانند براحتی داده های چندرسانه ای را از اینترنت دانلود کنند و کپی های دارای محتوای حق کپی رایت را بدون اجازه مالک محتوا، بفروشند. در سالهای اخیر، نهان نگاری تصویر دیجیتال به عنوان روشی برای حفاظت از کپی رایت اسناد ویدئویی در محیط های شبکه شده، پیشنهاد شده است. دو مسئله مهم وجود دارد که الگوریتم های نهان نگاری باید آنها را رفع کنند. اول اینکه، طرح نهان نگاری نیاز به فراهم کردن شواهد معتبر برای حفاظت از مالکیت قانونی دارد. تفاوت همیشگی بین اسناد نهان نگاری شده و اصلی باید برای کاربر، غیرقابل تشخیص باشد. دوم اینکه، طرح نهان نگاری خوب باید الزامات مقاوم بودن را برآورده کنند و در برابر اعوجاج بخاطر دستکاری های معمول تصویر (مانند فیلترینگ، هموارسازی هیستوگرام، شناسایی لبه، و غیره) را برآورده کنند. آن نهان نگار باید بعد از بکار گرفتن دستکاری های تصویری برروی تصویر نهان نگار شده، قابل شناسایی و قابل استخراج باشند.

براساس نتایج تجربی، نتیجه گیری ها را در زیر ارائه می دهیم: روش پیشنهادی می تواند وضعیت مبهم و مسئله مثبت کاذب را رفع کند. یک مهاجم نمی تواند بدون دانستن نهان نگار اصلی، تصویر نهان نگار مطلوب را بدست آورد. نامرئی بودن و مقاوم بودن تصویر نهان نگار شده با بکارگیری روش های پیشنهادی اول و دوم، حاصل می شوند. روش دوم، ضریب همبستگی بهتری تحت چندین حمله نسبت به روش اول و براساس SVD خالص، فراهم می کند. حداکثر ضریب همبستگی برای روش اول بهتر از روش مبتنی بر SVD خالص است. PSNR برای روش دوم، بهترین رویکرد است، اما دو مورد دیگر نیز قابل قبول می باشند.

این پروژه در نرم افزار متلب شبیه سازی شده و توضیحات مربوط به آن نیز در فایل راهنمای داخل محصول قرار داده شده است. در ادامه نیز، تصویری از محیط شبیه سازی قرار داده شده است:

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود شبیه سازی مقاله روش واترمارکینگ مبتنی بر SVD برای حفاظت از حق کپی رایت”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − پنج =

آموزش برنامه نویسی

پشتیبانی

ارتباط با ما

  • شماره تماس : 09360147484
  • ایمیل : info@sigmaland.ir

نماد اعتماد الکترونیکی

لوگو طلایی

logo-samandehi
تمامی حقوق مادی و معنوی برای سایت سیگمالند محفوظ است.