دانلود شبیه سازی مقاله تحلیل پایداری فرکانس و اینرسی در سیستم های AC متصل به HVDC

عنوان فارسی

تجزیه و تحلیل جهانی پایداری فرکانس و اینرسی در سیستم های AC به هم متصل از طریق HVDC

عنوان انگلیسی

Global analysis of frequency stability and inertia in AC systems interconnected through an HVDC

کلمات کلیدی

پایداری فرکانس؛ HVDC؛ پشتیبانی از اینرسی؛ پایداری سیگنال کوچک

درسهای مرتبط

دینامیک سیستم های قدرت

تعداد صفحات انگلیسی : 6 نشریه : IEEE
سال انتشار : 2016 تعداد رفرنس مقاله : 18
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
قیمت دانلود مقاله
78,000تومان
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
آیا این مقاله برای بیس پایان نامه مناسب است؟ : بله آیا این مقاله برای ارائه کلاسی مناسب است؟ : بله
برنامه ای که در آن مقاله شبیه سازی شده است : این مقاله در محیط متلب پیاده سازی شده است نام مجله مقاله : IEEE International Energy Conference and Exhibition (EnergyCon) (کنفرانس و نمایشگاه بین المللی انرژی)
ترجمه: ندارد گزارشکار : دارد (توضیحات شبیه سازی در 5 صفحه به صورت PDF) شبیه سازی : دارد (یک فایل شبیه سازی در سیمولینک متلب با فرمت .slx)

این مقاله در محیط متلب به صورت کامل شبیه سازی شده و در صورت خرید و دانلود مقاله شما به راحتی قادر خواهید بود از برنامه مربوطه استفاده نمایید. در صورت بروز هر گونه مشکل در نحوه ی اجرای برنامه سایت سیگمالند به مدت 24 ساعت بعد از خرید محصول، پشتیبانی آن را تا اجرای کامل برعهده دارد.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

پروژه متلب تحلیل پایداری در سیستم AC

در این پروژه شبیه سازی مقاله، تحلیل جهانی پایداری فرکانسی و اینرسی برای دو سیستم ac متصل شده بوسیله یک HVDC ارائه می شود. تحلیل مودال و تحلیل های حوزه زمانی غیرخطی نیز در این مقاله استفاده شدند. این تحلیل ها بر رفتار دینامیکی شبکه های ac برای انواع مختلف فرکانس ها و پشتیبانی اینرسی با استفاده از کنترلرهای مبدل HVDC، تمرکز کرده است. نشان داده شده که کنترلرهای فرکانس، طبق انتظار عمل می کنند و پایداری فرکانسی شبکه گیرنده پشتیبانی را بهبود می بخشد و هیچگونه اثرات و عوارض جانبی بر شبکه ارائه دهنده پشتیبانی ندارد. با این حال، مشاهده شده که پایداری الکترومکانیکی شبکه گیرنده پشتیبانی فرکانسی، کاهش می یابد، بخصوص هنگامی که کنترلر فرکانس دارای اینرسی استفاده شود. علاوه بر آن، در تحلیل مودال، اثر متقابل های بالاتری بین دو شبکه مشاهده شده است. ریشه اصلی این تداخلات و نحوه کنترل صحیح آن برای جلوگیری از تداخلات مضر، موضوعات مطالعات آتی خواهند بود.

این شبیه سازی در محیط نرم افزار متلب (MATLAB) انجام شده و در ادامه نیز تعدادی از تصاویر و خروجی های مربوط به شبیه سازی، قرار داده شده است:

امروزه موتورهای دوار، خیلی کمتر به سیستم های ac متصل می شوند، زیرا وسعت نفوذ مولدهای تجدیدپذیر متغیر و اتصالات «جریان مستقیم فشار قوی» (HVDC) به دیگر شبکه های ac در حال افزایش می باشند. این باعث بوجود آمدن نگرانی هایی در مورد مقدار رزروها و اینرسی کنترل فرکانس سریع در یک سیستم سنکرون می شود؛ بخصوص در مواقعی که واردات توان از طریق لینک های HVDC زیاد باشد و یا تولید منابع قدرت متصل شده با الکترونیک قدرت مانند مولدهای بادی و خورشیدی زیاد باشد.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود شبیه سازی مقاله تحلیل پایداری فرکانس و اینرسی در سیستم های AC متصل به HVDC”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − 9 =

آموزش برنامه نویسی

پشتیبانی

ارتباط با ما

  • شماره تماس : 09360147484
  • ایمیل : info@sigmaland.ir

نماد اعتماد الکترونیکی

لوگو طلایی

logo-samandehi
تمامی حقوق مادی و معنوی برای سایت سیگمالند محفوظ است.