دانلود شبیه سازی مقاله هماهنگی کنترل کننده SVC و PSS جهت بهبود پایداری سیگنال کوچک

عنوان فارسی

هماهنگی کنترل کننده میرایی SVC و PSS جهت بهبود پایداری سیگنال کوچک احتمالی در سیستم قدرت با ادغام مزرعه بادی

عنوان انگلیسی

Coordination of PSSs and SVC Damping Controller to Improve Probabilistic Small-Signal Stability of Power System With Wind Farm Integration

کلمات کلیدی

الگوریتم بهینه سازی مگس میوه بهبود یافته (MFOA)؛ تثبیت کننده سیستم قدرت (PSS)؛ پایداری سیگنال کوچک احتمالی؛ جبرانساز استاتیک توان راکتیو (SVC)

درسهای مرتبط

دینامیک سیستم های قدرت

تعداد صفحات انگلیسی : 12 نشریه : IEEE
سال انتشار : 2015 تعداد رفرنس مقاله : 40
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
قیمت دانلود مقاله
92,000تومان
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
آیا این مقاله برای بیس پایان نامه مناسب است؟ : بله آیا این مقاله برای ارائه کلاسی مناسب است؟ : بله
برنامه ای که در آن مقاله شبیه سازی شده است : این مقاله در محیط متلب پیاده سازی شده است نام مجله مقاله : IEEE Transactions on Power Systems (مجله سیستم های قدرت)
ترجمه: ندارد گزارشکار : دارد (یک فایل 4 صفحه ای توضیحات و یک فایل 27 صفحه ای توضیحات در قالب فایل ورد که ترجمه بیشتر بخش های مقاله می باشد) شبیه سازی : دارد (ام فایل ها و فایل های سیمولینک در محیط نرم افزار متلب)

این مقاله در محیط متلب به صورت کامل شبیه سازی شده و در صورت خرید و دانلود مقاله شما به راحتی قادر خواهید بود از برنامه مربوطه استفاده نمایید. در صورت بروز هر گونه مشکل در نحوه ی اجرای برنامه سایت سیگمالند به مدت 24 ساعت بعد از خرید محصول، پشتیبانی آن را تا اجرای کامل برعهده دارد.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

کنترلر SVC و PSS برای بهبود پایداری سیگنال کوچک

در سالهای اخیر، نصب انرژی تجدیدپذیر گسترش سریعی پیدا کرده است. بسیاری از مزارع باد مقیاس بزرگ از طریق خطوط انتقال 110 کیلوولت یا 220 کیلوولت به شبکه قدرت متصل شده اند، و این امر تاثیرات بزرگ و مستقیم بر پایداری شبکه های قدرت اصلی می گذارد. تاثیرات نفوذ توان باد مقیاس بزرگ بر پایداری سیستم قدرت توجه زیادی را به خود جلب کرده اند. نوسانات اتفاقی در خروجی توان باد، عدم قطعیت توازن سیستم قدرت را افزایش می دهند که این در نتیجه باعث اثرات مضر بر پایداری دینامیک سیستم، بخصوص پایداری سیگنال کوچک آن می شود. تحلیل پایداری سیگنال کوچک سیستم قدرت با روش های احتمالاتی و ملاحظه اثرات عدم قطعیت خروجی توان باد و تغییرات احتمالاتی بارها، مهم است.

استفاده ترکیبی از MFOA و نظریه احتمال برای جستجوی بهترین ترکیب PSS ها و پارامترهای کنترلر میرایی SVC، در این پروژه ارائه شده اند. هدف، بهبود پایداری سیگنال کوچک احتمالاتی سیستم قدرت با ماشین های سنکرون و تولید توان باد برپایه DFIG می باشد. دامنه گسترده ای از شرایط کاری ملاحظه شده اند که شامل نوسانات اتفاقی خروجی مزرعه بادی و خروجی مولدهای سنکرون، مشخصات احتمالاتی بارها و ولتاژهای گره ها می باشند. نتایج شبیه سازی براساس دو سیستم آزمون، نشان داده اند که خروجی احتمالاتی مزرعه باد، پایداری سیگنال کوچک احتمالاتی سیستم های قدرت را تنزل می بخشد. هنگامی که یک مزرعه بادی در یک سیستم قدرت تلفیق می شود، توزیع مقادیر ویژه سیستم آن، دامنه گسترده ای را پوشش می دهد. این باعث می شود بهبود پایداری سیگنال کوچک احتمالاتی سیستم قدرت با تنها PSS ها، بخصوص نوسانات بین نواحی، دشوارتر گردد. سیستم قدرت همراه با PSS های ناهماهنگ و کنترلر میرایی SVC می توانند اثر متقابل منفی با همدیگر بوجود آورند. PSS های هماهنگ سازی شده و بهینه سازی شده و کنترلر میرایی SVC براساس روش پیشنهادی می تواند پایداری سیگنال کوچک احتمالاتی کلی سیستم های قدرت با تلفیق مزرعه باد را بهبود بخشد.

این شبیه سازی با استفاده از سیمولینک متلب پیاده سازی شده است. در شبیه سازی و تحلیل سیگنال کوچک از تولباکس PSAT استفاده شده است. در ادامه تعدادی از نتایج خروجی شبیه سازی نشان داده شده است.

سیستم قدرت

مزرعه بادی

کنترل کننده میرایی SVC و PSS

بهبود پایداری سیگنال کوچک

الگوریتم بهینه سازی مگس میوه بهبود یافته

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود شبیه سازی مقاله هماهنگی کنترل کننده SVC و PSS جهت بهبود پایداری سیگنال کوچک”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × دو =

آموزش برنامه نویسی

پشتیبانی

ارتباط با ما

  • شماره تماس : 09360147484
  • ایمیل : info@sigmaland.ir

نماد اعتماد الکترونیکی

لوگو طلایی

logo-samandehi
تمامی حقوق مادی و معنوی برای سایت سیگمالند محفوظ است.