دانلود شبیه سازی مقاله کنترل گاورنر چند ورودی در ژنراتور دیزلی

عنوان فارسی

کنترل گاورنر چند ورودی در یک مجموعه تولید دیزلی

عنوان انگلیسی

Multiple Input Governor Control for a Diesel Generating Set

کلمات کلیدی

موتور دیزل؛ گاورنرهای دیجیتالی؛ تولید پراکنده؛ کنترل فازی؛ کنترل زمان واقعی

درسهای مرتبط

کنترل

تعداد صفحات انگلیسی : 9 نشریه : IEEE
سال انتشار : 2008 تعداد رفرنس مقاله : 24
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
قیمت دانلود مقاله
48,000تومان
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
آیا این مقاله برای بیس پایان نامه مناسب است؟ : بله آیا این مقاله برای ارائه کلاسی مناسب است؟ : بله
برنامه ای که در آن مقاله شبیه سازی شده است : این مقاله در محیط متلب پیاده سازی شده است نام مجله مقاله : IEEE Transactions on Energy Conversion (مجله تبدیل انرژی)
ترجمه: ندارد گزارشکار : دارد (فایل راهنمای 2 صفحه ای) شبیه سازی : دارد (فایل های شبیه سازی در متلب با فرمت .m و .slx و همچنین فایل های .fis)

این مقاله در محیط متلب به صورت کامل شبیه سازی شده و در صورت خرید و دانلود مقاله شما به راحتی قادر خواهید بود از برنامه مربوطه استفاده نمایید. در صورت بروز هر گونه مشکل در نحوه ی اجرای برنامه سایت سیگمالند به مدت 24 ساعت بعد از خرید محصول، پشتیبانی آن را تا اجرای کامل برعهده دارد.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

کنترل گاورنر در دیزل ژنراتور

دیزل ژنراتورها از گذشته از گاورنرهای نوع دروپ (droop) مکانیکی یا «تناسبی-انتگرالی-مشتقی» (PID) آنالوگ برای کنترل سرعت موتور استفاده کرده اند. اما، لزومیت فوری به کاهش آلودگی ها و تمایل به بهبود عملکرد موتور و مولد، سازندگان کنترل موتور و مولد را بر آن داشت که الگوریتم های کنترل موتور/مولد دیجیتال پیشرفته را پیاده سازی کنند. استفاده از ریزپردازنده های مدرن، یا میکروکنترلرها، به سازنده توانایی بهبود رابط های کاربری برای مهندس و کاربر نهایی، جهت تشخیص خطا و دستیابی به اطلاعات گذشته موتور را می دهد. این پروژه، نیاز به دستگاه های دیزل ژنراتور برای بهره برداری بیشتر از قابلیت های ریزپردازنده مدرن با استفاده از روش های کنترلی، مانند منطق فازی را اذعان می کند. در مقالات دیگر نشان داده شده که، هنگامی که استراتژی کنترل PID بهره ثابت در کاربردهای صنعتی مانند کنترل دیزل ژنراتور استفاده شود، انتخاب بهره های کنترلر قطعاً یک تعادل و توازن در عملکرد موتور در اغتشاشات حالت پایدار و گذرای بار، حاصل می کنند. نویسندگان و دیگران، قبلاً نشان داده اند که یک الگوریتم مبتنی بر منطق فازی، می تواند یک استراتژی بهره متغیر حاصل کند که پاسخ گذرای موتور به اغتشاشات بار را بهبود می دهد و در عین حال، پایداری حالت گذرای خوب را حاصل می کند. با این حال، هدف نهایی این پروژه، این است که ارتباطات کامل بین گاورنر موتور و «رگولاتور خودکار ولتاژ» (AVR) نوسان ساز، برای بهبود کیفیت توان جهت کاربر نهایی، حاصل گردد.

از تاثیر ولتاژ و ضریب توان بوسیله یک گاورنر سرعت موتور می توان برای بهبود عملکرد پذیر بار مختلط گذرا، استفاده کرد. این پروژه، پیاده سازی موفق یک ورودی مکمل به یک الگوریتم گاورنر سرعت موتور را نشان می دهد. بازگشت موتور در بعد از شرایط گذرا، بدون تاثیر بر پایداری حالت پایدار، بهبود می یابد. استفاده از ضریب توان، باعث تمایز بین عناصر اکتیو و راکتیو بار مختلط، می شود. تست فقط با ولتاژ، باعث اضافه مصرف سوخت غیرضروری، هنگام اعمال بارهای موتور ضریب توان صفر و ضریب توان کم، شد. هنگامی که تبعیض ضریب توان بار پیاده سازی شد، سوخت دهی غیرضروری حذف شد. این روش کنترلی، کنترل تناسبی حاصل می کند که این قطعاً سوخت بیشتری فراهم می کند، قبل از اینکه خطای سرعت افزایش یابد. این روش را می توان برای کنترل پیشدستانه در حین اعمال بار مورد استفاده قرار داد تا به موتور در دستیابی به سطح تلرانس ملزم شده توسط استاندارد «سازمان استاندارد بین المللی» (ISO)، کمک شود.

برای ران کردن شبیه سازی ها بهتر است تا از نسخه 2016 استفاده گردد.

این شبیه سازی با استفاده از نرم افزار متلب (MATLAB) انجام شده و در ادامه نیز تعدادی از نتایج خروجی آن قرار داده شده است:

کنترل گاورنر چند ورودی

مجموعه تولید دیزلی

گاورنرهای دیجیتالی

 

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود شبیه سازی مقاله کنترل گاورنر چند ورودی در ژنراتور دیزلی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده − پنج =

آموزش برنامه نویسی

پشتیبانی

ارتباط با ما

  • شماره تماس : 09360147484
  • ایمیل : info@sigmaland.ir

نماد اعتماد الکترونیکی

لوگو طلایی

logo-samandehi
تمامی حقوق مادی و معنوی برای سایت سیگمالند محفوظ است.