دانلود شبیه سازی مقاله تسریع در شبیه سازی گاوسی متوالی با یک مسیر ثابت

عنوان فارسی

تسریع در شبیه سازی گاوسی متوالی با یک مسیر ثابت

عنوان انگلیسی

Accelerating Sequential Gaussian Simulation with a constant path

کلمات کلیدی

مسیر شبیه سازی؛ شبیه سازی متوالی؛ شبیه سازی گاوسی متوالی؛ مسیر ثابت؛ رویکرد چندشبکه ای؛ موازی سازی

درسهای مرتبط

مهندسی کامپیوتر

تعداد صفحات انگلیسی : 12 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2018 تعداد رفرنس مقاله : 43
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
الزویر
قیمت دانلود مقاله
79,000تومان
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
آیا این مقاله برای بیس پایان نامه مناسب است؟ : بله آیا این مقاله برای ارائه کلاسی مناسب است؟ : بله
برنامه ای که در آن مقاله شبیه سازی شده است : این مقاله در محیط متلب پیاده سازی شده است نام مجله مقاله : Computers & Geosciences (کامپیوترها و علوم زمین)
ترجمه: ندارد گزارشکار : ندارد شبیه سازی : دارد (فایل های شبیه سازی در متلب با فرمت .m)

این مقاله در محیط متلب به صورت کامل شبیه سازی شده و در صورت خرید و دانلود مقاله شما به راحتی قادر خواهید بود از برنامه مربوطه استفاده نمایید. در صورت بروز هر گونه مشکل در نحوه ی اجرای برنامه سایت سیگمالند به مدت 24 ساعت بعد از خرید محصول، پشتیبانی آن را تا اجرای کامل برعهده دارد.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

پروژه متلب شبیه سازی گاوسی متوالی

«شبیه سازی گاوسی ترتیبی» (SGS) یک روش شبیه سازی احتمالاتی است که معمولاً برای تولید میدان های تصادفی گاوسی بکار گرفته می شود. احتمالاً، محدودیت اصلی این روش، هزینه محاسباتی زیاد مرتبط با تعیین وزن های کریجینگ (kriging) است. این مسئله با این حقیقت وخیم تر می شود که در اغلب موارد، اجراهای بسیاری لازم است تا ارزیابی عدم قطعیت کافی، امکان پذیر شود. یک روش ظاهراً ساده برای حل این مسئله، حفظ مسیر شبیه سازی یکسان برای همه اجراها می باشد. این باعث بوجود آمدن پیکربندی های همسایگی مشابه می شود و بنابراین تنها لازم است وزن های کریجینگ یک بار تعیین شوند و سپس در همه اجراهای بعدی، مجدداً مورد استفاده قرار گیرند. این روش عموماً توصیه نمی شود، زیرا انتظار می رود باعث بوجود آمدن همبستگی بین اجراها می شود. در اینجا، این پیش شرط معمول را به چالش می کشیم و این کار برای استفاده از یک روش مسیر ثابت در SGS با ارزیابی سیستماتیک مزایا و محدودیت های مرتبط، مناسب است. در این مقاله، پیاده سازی تفصیلی، بخصوص با توجه به موازی کاری و حافظه مورد نیاز، را ارائه می دهیم. تست های عددی گسترده نشان می دهند که استفاده از یک مسیر ثابت، بهره (قدرت) محاسباتی قابل توجه با افت دقت شبیه سازی بسیار محدود را ممکن می سازد. این امر بخصوص برای یک مسیر چند شبکه ای ثابت، صدق می کند. این صرفه جویی و کاهش محاسبات را می توان برای افزایش اندازه همسایگی مورد استفاده قرار داد و بنابراین، تکثیر و تکرار بهتر آمارهای فضایی را ممکن می سازد. این مطالعه، پیاده سازی بهینه SGS که تکثیر دقیق ساختار کوواریانسی و همچنین بازده محاسباتی را بیشینه می کند، را نشان می دهد.

این مقاله مربوط به سال 2018 بوده و شبیه سازی آن در محیط نرم افزار متلب (MATLAB) انجام شده است و در ادامه نیز تصاویر مربوط به خروجی های آن قرار داده شده است:

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود شبیه سازی مقاله تسریع در شبیه سازی گاوسی متوالی با یک مسیر ثابت”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده + سیزده =

آموزش برنامه نویسی

پشتیبانی

ارتباط با ما

  • شماره تماس : 09360147484
  • ایمیل : info@sigmaland.ir

نماد اعتماد الکترونیکی

لوگو طلایی

logo-samandehi
تمامی حقوق مادی و معنوی برای سایت سیگمالند محفوظ است.