دانلود شبیه سازی مقاله بهینه سازی مبتنی بر ژنتیک در مدل سازی و طراحی سیستم های انرژی تجدید پذیر

عنوان فارسی

بهینه سازی مبتنی بر الگوریتم ژنتیک در طراحی و مدل سازی سیستم های انرژی تجدید پذیر ترکیبی

عنوان انگلیسی

Genetic algorithm based optimization on modeling and design of hybrid renewable energy systems

کلمات کلیدی

تجزیه و تحلیل سود، هزینه ژنراتور دیزلی، الگوریتم های ژنتیکی، گرمایش جهانی، سیستم های قدرت هیبریدی، میکرو توربین ها، سیستم های خورشیدی

درسهای مرتبط

سیستم قدرت

تعداد صفحات انگلیسی : 11 نشریه : Elsevier
سال انتشار : 2014 تعداد رفرنس مقاله : 32
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
الزویر
قیمت دانلود مقاله
74,000تومان
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
آیا این مقاله برای بیس پایان نامه مناسب است؟ : بله آیا این مقاله برای ارائه کلاسی مناسب است؟ : بله
برنامه ای که در آن مقاله شبیه سازی شده است : Matlab نام مجله مقاله : Energy Conversion and Management (مدیریت و تبدیل انرژی)
ترجمه: ندارد گزارشکار : دارد (در یک فایل 16 صفحه ای به توضیحات مربوط به کدها پرداخته شده است + در یک فایل 2 صفحه ای نیز جزئیات شبیه سازی تشریح شده است) (در داخل محصول، فایل انگلیسی دو مقاله مرتبط نیز قرار داده شده است) شبیه سازی : دارد (یک فایل شبیه سازی در محیط متلب با فرمت .m)

این مقاله در محیط متلب به صورت کامل شبیه سازی شده و به همراه گزارش کار ۱۹ صفحه ای از مراحل کامل شبیه سازی ها در اختیار محققان عزیز قرار می گیرد. در صورت خرید و دانلود مقاله شما به راحتی قادر خواهید بود از برنامه مربوطه استفاده نمایید. در صورت بروز هر گونه مشکل در نحوه ی اجرای برنامه سایت سیگمالند به مدت 24 ساعت بعد از خرید محصول، پشتیبانی آن را تا اجرای کامل برعهده دارد.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

بهینه سازی مبتنی بر ژنتیک در سیستم های انرژی تجدید پذیر

سیستم های ترکیبی انرژی که به انرژی های تجدید پذیر بستگی دارند، به خصوص پنل های خورشیدی (PV)، در حال حاضر در ابعاد گسترده در جهان به ویژه کشورهای توسعه یافته استفاده می شود. اثربخشی آنها در هنگام تأمین برق در مکان های مختلف، مخصوصا برای بارهای کوچک جدا شده، اثبات شد.

بهینه سازی اندازه یک سیستم هیبریدی شامل پانل های خورشیدی (PV)، یک منبع پشتیبان (میکرو توربینی یا دیزل) و یک سیستم باتری تولید انرژی (COE) را مینیمم می کند و طراحی کامل این سیستم بهینه سازی برای تامین برق یک جامعه کوچک درسرزمین های فلسطین مطرح شده است. دو سناریو برای کار طراحی شده است کخ یک سناریو به یک PV مستقل وابسته است و یکی دیگر فقط به یک منبع پشتیبان بستگی دارد.

بهینه سازی با استفاده از الگوریتم ژنتیک صورت گرفته است. تابع هدف COE را در حالی که تقاضای بار را با مقدار معین برای از دست دادن احتمال بار (LLP) پوشش می دهد کاهش می دهد. هزینه های انتشار گرمایش جهانی در این تجزیه و تحلیل بهینه سازی مورد توجه قرار گرفته است. داده های تابش خورشیدی در ابتدا مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته و زاویه شیب پانل های PV پس از آن بهینه سازی شده است. این سیستم ترکیبی هزینه های عملیاتی و انتشار آلاینده ها را کاهش می دهد.

شبیه سازی های این مقاله در نرم افزار متلب صورت گرفته است.  دو مقاله در پیوست ایمیل ارسالی با نام های یک و دو ارسال خواهند شد. در مقاله یک پارامترهای جدول 5 مقاله اصلی بهینه سازی، و در مقاله 2  پارامترهای زاویه شیب (tilt angle) و زاویه سمت سطح (surface azimuth angle) با استفاده از الگوریتم ژنتیک بهینه سازی شده است. نویسندگان این مقاله ها بعد از ارائه این دو مقاله، مقاله حاضر خود را ارائه کرده اند که تریکبی از دو مقاله قبلی است.

در ادامه بخشی از نتایج حاصل از شبیه سازی ها نشان داده شده است.

تجدید پذیر

تجدید پذیر

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود شبیه سازی مقاله بهینه سازی مبتنی بر ژنتیک در مدل سازی و طراحی سیستم های انرژی تجدید پذیر”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 2 =

آموزش برنامه نویسی

پشتیبانی

ارتباط با ما

  • شماره تماس : 09360147484
  • ایمیل : info@sigmaland.ir

نماد اعتماد الکترونیکی

لوگو طلایی

logo-samandehi
تمامی حقوق مادی و معنوی برای سایت سیگمالند محفوظ است.