دانلود پاورپوینت آشنایی با دستگاه قلب مصنوعی

عنوان

مطالعه ای بر دستگاه قلب مصنوعی

سال تهیه : 1402 تعداد اسلاید : 27
فرمت فایل : ppt - pptx نوع فایل : پاورپوینت
کیفیت : طلایی مناسب : دانشجویان

در این پاورپوینت به آشنایی با دستگاه قلب مصنوعی به صورت قابل ویرایش در 27 اسلاید پرداخته ایم. در صورت وجود هر گونه مشکل لطفا با بخش پشتیبانی به شماره 09360147484 تماس بگیرید.

پاورپوینت آماده
قیمت دانلود
12,000تومان
توضیحات

موارد استفاده دستگاه قلب مصنوعی

دستگاه قلب مصنوعی یک دستگاه پزشکی است که برای جایگزینی قلب طبیعی در مواردی که قلب انسان به طور کامل یا جزئی خراب شده است، استفاده می‌ شود. این دستگاه‌ ها به صورت خارجی یا داخلی عمل می‌ کنند و به بیماران کمک می‌ کنند تا قلب خود را به طور موثر تحت پوشش داشته باشند.

این پاورپوینت در 27 اسلاید تهیه شده و در ادامه نیز تصویر مربوط به اسلاید شماره 4 آن قرار داده شده است:

قلب

در دستگاه‌ های قلب مصنوعی داخلی، یک دستگاه الکترونیکی و یک پمپ قرار دارد که خون را از قلب به بدن منتقل می‌ کند. این دستگاه‌ ها معمولاً در صورت ناتوانی قلب در پمپ خون به طور کافی یا ناتوانی در تنظیم ضربان قلب استفاده می‌ شوند.

در دستگاه‌ های قلب مصنوعی خارجی، دستگاه به بدن بیمار وصل شده و خون را از قلب به بدن منتقل می‌ کند. این دستگاه‌ ها معمولاً برای موارد اضطراری و موقت استفاده می‌ شوند، مانند در حالت‌ هایی که بیمار منتظر عمل جراحی قلب است یا در حالت‌ های اضطراری دیگر.

استفاده از دستگاه قلب مصنوعی برای بسیاری از بیماران زنده‌ برگشت فرصت جدید زندگی به آن‌ ها می‌ دهد، اما استفاده از این دستگاه‌ ها همچنین با چالش‌ های زیادی همراه است. برخی از چالش‌ های مربوط به استفاده از دستگاه قلب مصنوعی شامل عفونت، لخته خون، نارسایی کلیه و نارسایی کبد است. همچنین برخی از بیماران نیاز به تغییرات در سبک زندگی و فعالیت‌ های روزانه خود را تجربه می‌ کنند.

در ادامه، تصویر مربوط به اسلاید شماره 24 این پاورپوینت قرار داده شده است:

جراحی

در حال حاضر، تحقيقات بسياري در حال انجام است تا دستگاه‌ های قلب مصنوعي را بهبود بخشید و رفتار آن ها را بهبود بخشید. هدف از این تحقيقات ايجاد دستگاه های قلب مصنوعي کوچک تر، سبك تر و با عمر طولاني تر است. همچنین تلاش های بسياري صورت گرفته تا رفتار دستگاه های قلب مصنوعي بهينه شود و باعث كم شدن عوارض جانبي و افزایش کيفيت زندگي بيماران شود.

مصنوعی

در نهایت، دستگاه قلب مصنوعی یک پیشرفت فوق العاده در زمینه پزشکی است که به بسیاری از افراد کمک کرده است تا زندگی سالم و فعال داشته باشند. اما با وجود همه چالش‌ های مرتبط با استفاده از این دستگاه‌ ها، همچنان نیاز به تحقیقات بیشتر و پژوهش‌ های پزشکی جهت بهبود عملکرد و کارایی آن‌ ها وجود دارد.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود پاورپوینت آشنایی با دستگاه قلب مصنوعی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 + شش =

آموزش برنامه نویسی

پشتیبانی

ارتباط با ما

  • شماره تماس : 09360147484
  • ایمیل : info@sigmaland.ir

نماد اعتماد الکترونیکی

لوگو طلایی

logo-samandehi
تمامی حقوق مادی و معنوی برای سایت سیگمالند محفوظ است.