دانلود پاورپوینت آشنایی با روش ها و استراتژی های قیمت گذاری در بازاریابی

عنوان

مطالعه ای بر روش های قیمت گذاری در بازاریابی

سال تهیه : 1402 تعداد اسلاید : 43
فرمت فایل : pptx-ppt نوع فایل : پاورپوینت
کیفیت : طلایی مناسب : دانشجویان

در این پاورپوینت که با قالب (تم) بسیار زیبا و حرفه ای طراحی شده است به بررسی روش ها و استراتژی های قیمت گذاری در بازاریابی به صورت قابل ویرایش در 43 اسلاید پرداخته ایم. در صورت وجود هر گونه مشکل لطفا با بخش پشتیبانی به شماره 09360147484 تماس بگیرید.

پاورپوینت آماده
قیمت دانلود
49,000تومان
توضیحات

استراتژی های قیمت گذاری در بازاریابی روش ها و راهکارهایی هستند که برای تعیین قیمت محصول یا خدمات در بازار استفاده می شوند. این استراتژی ها به شرکت ها کمک می کنند تا قیمت مناسبی برای محصولات خود تعیین کنند که علاوه بر جذب مشتریان، سودآوری را نیز تضمین کند.

این پاورپوینت در 43 اسلاید تهیه شده و در ادامه نیز تصویر مربوط به اسلاید شماره 3 آن قرار داده شده است:

اهمیت قیمت گذاری

برخی از استراتژی های قیمت گذاری در بازاریابی

1. قیمت تمام هزینه: در این روش، قیمت محصول بر اساس تمام هزینه های تولید و توزیع آن تعیین می شود. این روش به شرکت ها امکان می دهد تا سود خالص خود را بدست آورند و در نظر داشته باشند که هزینه های تولید و فروش محصول را پوشش دهند.

2. قیمت رقابتی: در این روش، قیمت محصول بر اساس قیمت رقبا تعیین می شود. شرکت ها در این حالت سعی می کنند تا با قیمت پایین تر از رقبا، مشتریان را جذب کنند و حصول سهم بیشتری از بازار کنند.

3. قیمت بازار: در این روش، قیمت محصول بر اساس تقاضا و عرضه در بازار تعیین می شود. شرکت ها در این حالت سعی می کنند تا با تحلیل تقاضا و عرضه در بازار، قیمت مناسبی برای محصول خود تعیین کنند.

4. قیمت پوششی: در این روش، قیمت محصول بر اساس ارزش و کیفیت آن تعیین می شود. شرکت ها در این حالت سعی می کنند تا با ارائه محصول با کیفیت بالا، قیمت بالاتری نسبت به رقبا داشته باشند.

5. قیمت تخفیف: در این روش، قیمت محصول با اعمال تخفیف های ویژه تعیین می شود. این روش به شرکت ها امکان می دهد تا با جذب مشتریان از طریق تخفیف ها، فروش خود را افزایش دهند.

در ادامه، تصویر مربوط به اسلاید شماره 40 این پاورپوینت قرار داده شده است:

قیمت گذاری اجباری

به طور کلی، استراتژی های قیمت گذاری در بازاریابی بسته به شرایط بازار، نوع محصول و رقبا متفاوت هستند. هدف اصلی استفاده از این استراتژی ها، جذب مشتریان و افزایش سودآوری شرکت است.

قیمت گذاری

فهرست مطالب:

  • آیا می دانید برای اغلب افراد قیمت کالا و خدمات مهم ترین ویژگی جهت خرید می‌ باشد؟
  • اهمیت این موضوع
  • مفاهیم مهم
  • چه کارهایی قبل از قیمت گذاری کالا و خدمات باید انجام دهیم؟
  • استراتژی های قیمت گذاری
  • مراحل
  • تعیین هدف از آن
  • سود حداکثری در زمان حال در قیمت گذاری
  • رهبری محصول-کیفیت
  • انواع روش های قیمت گذاری کالا
  • قیمت گذاری براساس منحنی تجربه
  • و…

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود پاورپوینت آشنایی با روش ها و استراتژی های قیمت گذاری در بازاریابی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 − ده =

آموزش برنامه نویسی

پشتیبانی

ارتباط با ما

  • شماره تماس : 09360147484
  • ایمیل : info@sigmaland.ir

نماد اعتماد الکترونیکی

لوگو طلایی

logo-samandehi
تمامی حقوق مادی و معنوی برای سایت سیگمالند محفوظ است.