دانلود پایان نامه جایگاه سرمایه فکری در آسان سازی مدیریت دانش در سازمان فنی و حرفه ای

عنوان

نقش سرمایه های فکری در تسهیل مدیریت دانش در سازمان فنی و حرفه ای استان سیستان و بلوچستان

عنوان انگلیسی

The place of intellectual capital in facilitating knowledge management in the technical and professional organization of Sistan and Baluchistan province

رشته : مدیریت تعداد صفحه : 87
فرمت فایل : ورد قابل ویرایش نوع فایل : doc-docx
کیفیت : طلایی مناسب : دانشجویان

این پایان نامه با موضوع "نقش سرمایه های فکری در تسهیل مدیریت دانش در سازمان فنی و حرفه ای استان سیستان و بلوچستان" در 87 صفحه به صورت کامل تدوین شده است. در صورت وجود هر گونه مشکل لطفا با بخش پشتیبانی به شماره 09360147484 تماس بگیرید.

پایان نامه مدیریت
قیمت دانلود
28,400تومان
توضیحات

نقش سرمایه های فکری در تسهیل مدیریت دانش

در این پایان نامه، نقش سرمایه‌های فکری در تسهیل مدیریت دانش در سازمان فنی و حرفه‌ای استان سیستان و بلوچستان بررسی می‌شود. هدف اصلی این تحقیق، تجزیه و تحلیل اثربخشی این سرمایه‌ها در ارتقاء مدیریت دانش است.

روش تحقیق:
برای دستیابی به اهداف تحقیق، از جمعیت آماری شامل 280 نفر از مدیران و کارشناسان سازمان فنی و حرفه‌ای استان سیستان و بلوچستان استفاده شده است. از روش نمونه‌گیری تصادفی-طبقه‌ای بهره گرفته شده و حجم نمونه با استفاده از جدول کرجسی-مورگان به 152 نفر تعیین شده است. اطلاعات با استفاده از پرسشنامه 24 سوالی از طیف لیکرت جمع‌آوری شده و روایی و پایایی پرسشنامه نیز از طریق ضریب آلفای کرونباخ با ارزش 0.83 تایید شده است.

تحلیل نتایج:
آنچه که از نتایج به دست آمد، نقش بسیار موثر سرمایه‌های فکری در تسهیل فرآیند مدیریت دانش بوده است. این سرمایه‌ها، به عنوان پایه اطلاعاتی ارزشمند، ارتقاء بهره‌وری و کیفیت خدمات در سازمان را تسهیل داده‌اند.

پیشنهادات برای آینده:
براساس یافته‌های تحقیق، پیشنهاد می‌شود که سازمان فنی و حرفه‌ای استان سیستان و بلوچستان به فرآیند تقویت سرمایه‌های فکری ادامه دهد. ایجاد بسترهایی برای تبادل دانش و ترویج نهادهای آموزشی می‌تواند به بهبود مدیریت دانش و افزایش توانمندی‌های سازمان کمک کند.

نقش مدیریت دانش

نتیجه‌گیری:
با توجه به نتایج به دست آمده، می‌توان نقش مهم و اساسی سرمایه‌های فکری در تسهیل مدیریت دانش را در سازمان فنی و حرفه‌ای استان سیستان و بلوچستان تأکید کرد. افزایش توجه به این مسئله می‌تواند به بهبود عملکرد و ارتقاء سطح دانش در سازمان کمک کند.

 

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود پایان نامه جایگاه سرمایه فکری در آسان سازی مدیریت دانش در سازمان فنی و حرفه ای”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 1 =

آموزش برنامه نویسی

پشتیبانی

ارتباط با ما

  • شماره تماس : 09360147484
  • ایمیل : info@sigmaland.ir

نماد اعتماد الکترونیکی

لوگو طلایی

logo-samandehi
تمامی حقوق مادی و معنوی برای سایت سیگمالند محفوظ است.