دانلود پرسشنامه ارزش های شخصی (P.V.Q)

عنوان

ارزیابی ارزش های شخصی (P.V.Q)

سال تهیه : 1402 تعداد صفحه : 37
فرمت فایل : docx نوع فایل : word قابل ویرایش
کیفیت : طلایی مناسب : دانشجویان

این پرسشنامه ارزش های شخصی (P.V.Q) می باشد که در 37 صفحه و به صورت فایل ورد (WORD) قابل ویرایش تهیه شده است. در صورت وجود هر گونه مشکل لطفا با بخش پشتیبانی به شماره 09360147484 تماس بگیرید.

پرسش نامه آماده
قیمت دانلود
16,000تومان
توضیحات

ارزش های شخصی

ارزش ها شامل مجموعه ای از اصول و اعتقادات است که به عنوان راهنمایی برای رفتار و تصمیم گیری در زندگی فردی و اجتماعی عمل می کنند. این ارزش ها می توانند به صورت آگاهانه یا ناخودآگاه شکل گیری کنند و تأثیر بسزایی در شخصیت و هویت فرد دارند. ارزش ها مبنای تصمیم گیری های ما در زندگی را تشکیل می دهند. آنها به ما کمک می کنند تا در موقعیت های مختلف، انتخاب های درست و صحیح را انجام دهیم. برخی از ارزش های رایج شامل اخلاق، عدالت، صداقت، احترام، خانواده، آزادی، تعهد، همکاری و مسئولیت پذیری هستند. ارزش های شخصی ممکن است براساس فرهنگ، تربیت، تجربه ها و اعتقادات مذهبی شخص شکل گیری کنند. هر فرد ممکن است ارزش های خود را براساس اولویت های شخصی تعیین کند. برخی از ارزش ها ممکن است برای یک فرد بسیار مهم باشند، در حالی که برای دیگران کمتر اهمیت داشته باشند.

این پرسشنامه در 37 صفحه و به صورت فایل ورد (WORD) قابل ویرایش و PDF تهیه شده است. این پرسشنامه دارای 40 گویه و 10 خرده مقیاس می باشد. همچنین این پرسشنامه دارای روایی و پایایی و نیز تفسیر و نمره گذاری می باشد. در ادامه، تصویر مربوط به یکی از صفحات پرسشنامه قرار داده شده است:

ارزش های شخصی

آن ها نقش مهمی در شکل گیری شخصیت و هویت فرد دارند. آن ها می توانند به عنوان راهنمایی در تصمیم گیری ها و رفتارهای روزمره عمل کنند و به فرد کمک می کنند تا به زندگی منظم و منطقی دست یابد. علاوه بر این، ارزش ها ممکن است به فرد احساس رضایت و خوشبختی بدهند زیرا آن ها باعث می شوند فرد به خود و اعمال خود افتخار کند.

در ادامه، تصویر مربوط به یکی دیگر از صفحات پرسشنامه که مربوط به تفسیر و نمره گذاری می باشد قرار داده شده است:

تفسیر و نمره گذاری

این مورد می توانند نقش مهمی در روابط اجتماعی داشته باشند. آن ها می توانند به فرد کمک کنند تا روابط سالم و مثبتی با دیگران برقرار کند. به عنوان مثال، احترام به دیگران و ارزش دادن به نظرات آن ها می تواند به فرد کمک کند تا روابط خوبی با دیگران برقرار کند. همچنین، این مورد می توانند به فرد کمک کنند تا در موقعیت های دشوار و تضادی عملکرد مناسبی داشته باشد و با مشکلات روبرو شده، به صورت حساب شده عمل کند.

ارزش های شخصی

به طور خلاصه، ارزش های شخصی نقش مهمی در زندگی فردی و اجتماعی دارند. آن ها به فرد کمک می کنند تا در تصمیم گیری ها و رفتارهای روزمره خود منطقی عمل کند و روابط سالم و مثبتی با دیگران برقرار کند. ارزش ها می توانند به فرد احساس رضایت و خوشبختی بدهند و در نهایت به شکل گیری شخصیت و هویت فرد کمک کنند.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود پرسشنامه ارزش های شخصی (P.V.Q)”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 + 6 =

آموزش برنامه نویسی

پشتیبانی

ارتباط با ما

  • شماره تماس : 09360147484
  • ایمیل : info@sigmaland.ir

نماد اعتماد الکترونیکی

لوگو طلایی

logo-samandehi
تمامی حقوق مادی و معنوی برای سایت سیگمالند محفوظ است.