دانلود پرسشنامه ارزیابی قابلیت استفاده سامانه های آموزش الکترونیکی – اوزتکین و همکاران

عنوان

بررسی قابلیت استفاده سامانه های آموزش الکترونیکی

سال تهیه : 1402 تعداد صفحه : 7
فرمت فایل : docx نوع فایل : word (ورد) قابل ویرایش
کیفیت : طلایی مناسب : دانشجویان

در این پرسشنامه به بررسی قابلیت استفاده سامانه های آموزش الکترونیکی – اوزتکین و همکاران به صورت فایل ورد (word) قابل ویرایش پرداخته ایم. در صورت وجود هر گونه مشکل لطفا با بخش پشتیبانی به شماره 09360147484 تماس بگیرید.

پرسش نامه آماده
قیمت دانلود
14,000تومان
توضیحات

بررسی قابلیت استفاده سامانه های آموزش الکترونیکی

پرسشنامه ارزیابی قابلیت استفاده سامانه های آموزش الکترونیکی یک ابزار است که برای اندازه گیری و ارزیابی قابلیت استفاده و استفاده پذیری این سامانه ها استفاده می شود.

این پرسشنامه در 7 صفحه به صورت فایل ورد (WORD) قابل ویرایش و PDF تهیه شده و دارای 36 پرسش یا گویه می باشد. فایل مقاله بیس یا پایه مرتبط با این پرسشنامه نیز در داخل محصول قرار داده شده است. این پرسشنامه دارای روایی و پایایی و تفسیر و نمره گذاری می باشد و در ادامه نیز تصویر مربوط به یکی از صفحات آن قرار داده شده است:

پرسشنامه آموزش الکترونیکی

این پرسشنامه شامل سوالاتی است که به کاربران این سامانه ها اجازه می دهد تا نظرات و تجربیات خود را در مورد استفاده از این سیستم ها به اشتراک بگذارند. سوالات این پرسشنامه ممکن است شامل مواردی مانند رابط کاربری، سرعت و کارایی سامانه، محتوای آموزشی، پشتیبانی فنی و … باشد.

استفاده از این پرسشنامه می تواند به مدیران و توسعه دهندگان سامانه های الکترونیکی کمک کند تا نقاط قوت و ضعف سامانه خود را شناسایی کرده و بهبودهای لازم را اعمال کنند.

همچنین، نظرات کاربران به عنوان بازخورد مستقیم به توسعه دهندگان سامانه ها کمک می کند تا به نیازهای واقعی کاربران پاسخ دهند و این سیستم ها را بهبود بخشند.

آموزش

با استفاده از این پرسشنامه، می توان بهبودهای لازم را در سامانه های آموزش الکترونیکی اعمال کرده و تجربه آموزش الکترونیکی را برای کاربران بهبود بخشید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود پرسشنامه ارزیابی قابلیت استفاده سامانه های آموزش الکترونیکی – اوزتکین و همکاران”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × پنج =

آموزش برنامه نویسی

پشتیبانی

ارتباط با ما

  • شماره تماس : 09360147484
  • ایمیل : info@sigmaland.ir

نماد اعتماد الکترونیکی

لوگو طلایی

logo-samandehi
تمامی حقوق مادی و معنوی برای سایت سیگمالند محفوظ است.