دانلود پرسشنامه ارزیابی هوش اجتماعی ترومسو (TSIS)

عنوان

مطالعه ای بر ارزیابی هوش اجتماعی

سال تهیه : 1402 تعداد صفحه : 3
فرمت فایل : docx نوع فایل : word (ورد) قابل ویرایش
کیفیت : طلایی مناسب : دانشجویان

در این پرسشنامه در مورد ارزیابی هوش اجتماعی به صورت فایل ورد (word) قابل ویرایش به بحث پرداخته ایم. در صورت وجود هر گونه مشکل لطفا با بخش پشتیبانی به شماره 09360147484 تماس بگیرید.

پرسش نامه آماده
قیمت دانلود
12,000تومان
توضیحات

اهداف پرسشنامه ارزیابی هوش اجتماعی

پرسشنامه ارزیابی هوش اجتماعی یک ابزار است که برای اندازه گیری و ارزیابی مهارت های اجتماعی و عاطفی افراد استفاده می شود. این پرسشنامه ها به عنوان یک ابزار ارزیابی و تشخیصی برای شناخت و توسعه مهارت های اجتماعی و عاطفی فرد مورد استفاده قرار می گیرند.

این پرسشنامه در 3 صفحه به صورت فایل ورد (WORD) قابل ویرایش و PDF تهیه شده و دارای 21 پرسش یا گویه و 3 خرده مقیاس شامل: خرده مقیاس پردازش اطلاعات اجتماعی (SIP)، خرده مقیاس آگاهی اجتماعی (SA) و خرده مقیاس مهارت های اجتماعی (SS) می باشد. فایل مقالات پایه یا بیس مرتبط با این پرسشنامه نیز در داخل محصول قرار داده شده است. این پرسشنامه دارای روایی و پایایی و تفسیر و نمره گذاری می باشد و در ادامه نیز تصویر مربوط به یکی از صفحات آن قرار داده شده است:

پرسشنامه هوش اجتماعی

این پرسشنامه ها معمولاً شامل سوالاتی در مورد تفکر هوشمندانه، تعاملات اجتماعی، توانایی حل مسائل اجتماعی، تعاملات عاطفی و مهارت های مدیریت خود هستند. این سوالات به طور کلی به دنبال ارزیابی مهارت های ارتباطی، توانایی های حل مسائل، تفکر هوشمندانه و توانایی های مدیریت عاطفی فرد می باشند.

این پرسشنامه ها معمولاً به صورت استاندارد ساخته شده و دارای روایی و پایایی بالایی هستند. این پرسشنامه ها معمولاً به صورت خودگزین و خودپرسش اجرا می شوند و نتایج آنها معمولاً به عنوان یک ابزار ارزیابی برای تشخیص نقاط قوت و ضعف فرد در حوزه هوش اجتماعی و عاطفی استفاده می شود.

هوش اجتماعی

با استفاده از پرسشنامه های ارزیابی هوش اجتماعی، افراد می توانند نقاط قوت و ضعف خود را در حوزه هوش اجتماعی و عاطفی شناسایی کرده و بهبود آنها را به عنوان یک هدف شخصی در نظر بگیرند. همچنین، این پرسشنامه ها به محققین و متخصصین روانشناسی نیز کمک می کنند تا بتوانند به صورت دقیق تر نقاط قوت و ضعف افراد را در حوزه هوش اجتماعی و عاطفی شناسایی کنند و برنامه های مناسب برای بهبود آنها را طراحی کنند.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود پرسشنامه ارزیابی هوش اجتماعی ترومسو (TSIS)”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 + 10 =

آموزش برنامه نویسی

پشتیبانی

ارتباط با ما

  • شماره تماس : 09360147484
  • ایمیل : info@sigmaland.ir

نماد اعتماد الکترونیکی

لوگو طلایی

logo-samandehi
تمامی حقوق مادی و معنوی برای سایت سیگمالند محفوظ است.