دانلود پرسشنامه ارزیابی اضطراب کلاس درس

عنوان

بررسی اضطراب کلاس درس

سال تهیه : 1402 تعداد صفحه : 3
فرمت فایل : docx نوع فایل : word (ورد) قابل ویرایش
کیفیت : طلایی مناسب : دانشجویان

در این پرسشنامه به بررسی اضطراب کلاس درس به صورت فایل ورد (word) قابل ویرایش پرداخته ایم. در صورت وجود هر گونه مشکل لطفا با بخش پشتیبانی به شماره 09360147484 تماس بگیرید.

پرسش نامه آماده
قیمت دانلود
14,000تومان
توضیحات

اضطراب کلاس درس (تحصیلی)

پرسشنامه اضطراب کلاس درس یک ابزار ارزیابی است که بعضی از محققان و مدیران آموزشی برای اندازه گیری سطح اضطراب دانش‌آموزان در محیط کلاس‌ های درس استفاده می‌ کنند.

این پرسشنامه در 3 صفحه در قالب فایل ورد (WORD) قابل ویرایش و PDF تهیه شده و دارای 20 پرسش یا گویه می باشد. فایل مقاله بیس یا پایه مرتبط با این پرسشنامه در داخل محصول قرار داده شده است؛ نمره گذاری این پرسشنامه انجام شده و در ادامه نیز تصویر مربوط به بخشی از آن قرار داده شده است:

اضطراب کلاس درس

این پرسشنامه دارای 20 سوال بوده و هدف آن ارزیابی اضطراب دانش آموزان در کلاس درس می باشد. این پرسشنامه معمولاً شامل سوالاتی در مورد نگرانی‌ ها، نگرانی‌ های اجتماعی، نگرانی‌ های تحصیلی و نگرانی‌ های عمومی است.

با استفاده از این پرسشنامه، مدیران آموزشی می‌ توانند بهترین راهکارها را برای کاهش اضطراب و استرس دانش‌ آموزان در محیط کلاس درس پیدا کنند. از جمله این راهکارها نقش معلم و مدرسه می باشد.

همچنین، این پرسشنامه می‌ تواند به مدیران آموزشی کمک کند تا بهترین راهکارها برای حمایت از دانش‌ آموزان با مشکلات اضطراب مرتبط با تحصیلات و یادگیری را پیدا کنند.

کلاس

بعد از خواندن هر جمله، گزینه ای را که بهترین توصیف کننده احساس شما در هنگام حضور در کلاس است، انتخاب کنید. این پرسشنامه شامل پاسخ صحیح یا غلط نمی باشد، بنابراین لطفاً ضمن اینکه در انتخاب پاسخ دقت می کنید، زمان زیادی را صرف انتخاب پاسخ نکنید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود پرسشنامه ارزیابی اضطراب کلاس درس”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − 1 =

آموزش برنامه نویسی

پشتیبانی

ارتباط با ما

  • شماره تماس : 09360147484
  • ایمیل : info@sigmaland.ir

نماد اعتماد الکترونیکی

لوگو طلایی

logo-samandehi
تمامی حقوق مادی و معنوی برای سایت سیگمالند محفوظ است.