دانلود پرسشنامه تشخیص اختلالات مرتبط با اضطراب کودکان

عنوان

تشخیص اختلالات مربوط به اضطراب کودکان

سال تهیه : 1402 تعداد صفحه : 5
فرمت فایل : docx نوع فایل : word (ورد) قابل ویرایش
کیفیت : طلایی مناسب : دانشجویان

در این پرسشنامه به بررسی موضوع تشخیص اختلالات مربوط به اضطراب کودکان به صورت ورد (word) قابل ویرایش پرداخته ایم. در صورت وجود هر گونه مشکل لطفا با بخش پشتیبانی به شماره 09360147484 تماس بگیرید.

پرسش نامه آماده
قیمت دانلود
12,000تومان
توضیحات

تست اختلالات اضطرابی در کودکان

پرسشنامه تشخیص اختلالات مرتبط با اضطراب کودکان یک ابزار استاندارد است که برای ارزیابی و تشخیص اختلالات اضطراب در کودکان و نوجوانان استفاده می‌ شود. این پرسشنامه به صورت خودگزارشی است و توسط خود کودکان به صورت خودمختار تکمیل می‌ شود.

این پرسشنامه در 5 صفحه به صورت فایل ورد (WORD) و PDF تهیه شده و دارای 41 پرسش یا گویه می باشد. همچنین این پرسشنامه دارای روایی و پایایی نیز بوده و تفسیر و نمره گذاری آن نیز انجام شده است. منابع و مقالات مورد استفاده در تهیه این پرسشنامه نیز در انتهای آن مشخص شده اند. در ادامه، تصویر مربوط به یکی از صفحات این پرسشنامه قرار داده شده است:

اختلال اضطراب در کودکان

این پرسشنامه شامل مجموعه‌ ای از سوالات است که به عوامل مختلفی از جمله نشانه‌ ها، علائم و تأثیرات اضطراب در زندگی روزمره می‌ پردازد. سوالات این پرسشنامه براساس معیارهای تشخیصی و رده‌ بندی‌ های روانشناختی اختلالات اضطراب طراحی شده است.

این پرسشنامه به عنوان یک ابزار ارزیابی استفاده می‌ شود تا تشخیص دقیق‌ تری از وجود یا عدم وجود اختلالات اضطراب در کودکان و نوجوانان به دست آید. با استفاده از این پرسشنامه، متخصصین بهداشت روانی و روانشناسان می‌توانند اطلاعات بیشتری درباره سطح اضطراب کسب کنند و در تشخیص و درمان اختلالات اضطراب کمک کنند.

همچنین به صورت استاندارد و قابل اعتمادی طراحی شده است و دارای روایی و پایایی مناسب است. با تکمیل این پرسشنامه، متخصصین می‌ توانند نمره‌ دهی کرده و براساس آن، اختلالات را تشخیص دهند و برنامه‌ های درمانی مناسب برای کودکان تعیین کنند.

اضطراب

با استفاده از پرسشنامه تشخیص اختلالات مرتبط با اضطراب، می‌ توان از وجود اختلالات در کودکان در مراحل زودهنگام تشخیص و درمان آگاه شد و از تأخیر در تشخیص و درمان این اختلالات جلوگیری کرد.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود پرسشنامه تشخیص اختلالات مرتبط با اضطراب کودکان”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × دو =

آموزش برنامه نویسی

پشتیبانی

ارتباط با ما

  • شماره تماس : 09360147484
  • ایمیل : info@sigmaland.ir

نماد اعتماد الکترونیکی

لوگو طلایی

logo-samandehi
تمامی حقوق مادی و معنوی برای سایت سیگمالند محفوظ است.