دانلود پرسشنامه درجه بندی افسردگی هامیلتون (HAM-D7)

عنوان

درجه بندی افسردگی هامیلتون

سال تهیه : 1402 تعداد صفحه : 5
فرمت فایل : docx نوع فایل : word (ورد) قابل ویرایش
کیفیت : طلایی مناسب : دانشجویان

در این پرسشنامه به موضوع درجه بندی افسردگی هامیلتون (HAM-D7) به صورت قابل ویرایش پرداخته ایم. در صورت وجود هر گونه مشکل لطفا با بخش پشتیبانی به شماره 09360147484 تماس بگیرید.

پرسش نامه آماده
قیمت دانلود
16,000تومان
توضیحات

افسردگی هامیلتون چیست؟

درجه بندی افسردگی هامیلتون (HAM-D7) یک ابزار ارزیابی است که برای سنجش شدت افسردگی در افراد استفاده می‌ شود.

این پرسشنامه در 5 صفحه به صورت فایل ورد (WORD) قابل ویرایش و PDF تهیه شده و دارای 7 گویه یا پرسش می باشد. فایل مقاله بیس یا پایه مورد استفاده در تهیه این پرسشنامه در داخل محصول قرار داده شده است. این پرسشنامه دارای روایی و پایایی و نیز تفسیر و نمره گذاری می باشد. در ادامه نیز تصویر مربوط به بخشی از این پرسشنامه قرار داده شده است:

درجه بندی افسردگی هامیلتون

HAM-D7 شامل 7 سوال است که به صورت خودارزیابی پاسخ داده می‌ شود. این سوالات شامل علائم و نشانه‌های مرتبط با افسردگی مانند احساس ناامیدی، کاهش اشتها، خستگی و بی‌اختیاری می‌ باشد. هر سوال در یک مقیاس 0 تا 4 امتیازی قرار دارد که نشان دهنده شدت علائم است. بر اساس مجموع امتیازات کسب شده، میزان شدت افسردگی در فرد مورد بررسی تعیین می‌ شود.

افسردگی هامیلتون

HAM-D7 نیز به عنوان یک ابزار سنجش معتبر و قابل اعتماد شناخته شده است و در تحقیقات بسیاری در زمینه افسردگی و روان‌ پزشکی استفاده شده است. این ابزار به محققان و متخصصان سلامت روانی کمک می‌کند تا شدت افسردگی را در افراد مورد بررسی تشخیص داده و اثربخشی درمان‌های مختلف را ارزیابی کنند.

استفاده از درجه بندی افسردگی هامیلتون (HAM-D7) به ما کمک می‌ کند تا درک بهتری از شدت افسردگی در افراد پیدا کنیم و برنامه‌ های مناسب درمانی را طراحی کنیم. با استفاده از این ابزار، می‌ توان بهبود وضعیت روانی افراد را تسریع کرد و به آنها کمک کرد تا به طور موثرتری با افسردگی خود مقابله کنند.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود پرسشنامه درجه بندی افسردگی هامیلتون (HAM-D7)”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 2 =

آموزش برنامه نویسی

پشتیبانی

ارتباط با ما

  • شماره تماس : 09360147484
  • ایمیل : info@sigmaland.ir

نماد اعتماد الکترونیکی

لوگو طلایی

logo-samandehi
تمامی حقوق مادی و معنوی برای سایت سیگمالند محفوظ است.