دانلود پرسشنامه ارزیابی عوامل موثر بر اثربخشی تشویق در دانش آموزان

عنوان

بررسی عوامل موثر بر اثربخشی تشویق در دانش آموزان

سال تهیه : 1402 تعداد صفحه : 5
فرمت فایل : docx نوع فایل : word (ورد) قابل ویرایش
کیفیت : طلایی مناسب : دانشجویان

در این پرسشنامه به ارزیابی عوامل موثر بر اثربخشی تشویق در دانش آموزان به صورت فایل ورد (word) قابل ویرایش پرداخته ایم. در صورت وجود هر گونه مشکل لطفا با بخش پشتیبانی به شماره 09360147484 تماس بگیرید.

پرسش نامه آماده
قیمت دانلود
14,000تومان
توضیحات

ارزیابی عوامل موثر بر اثربخشی تشویق در دانش آموزان

پرسشنامه ارزیابی عوامل موثر بر اثربخشی تشویق در دانش آموزان، یک ابزار ارزیابی است که برای بررسی تأثیر عوامل مختلف بر اثربخشی تشویق و تحقق اهداف آموزشی در دانش آموزان استفاده می‌ شود.

این پرسشنامه در 5 صفحه و در قالب ورد (WORD) قابل ویرایش و PDF تهیه شده و دارای 33 پرسش یا گویه می باشد. فایل مقاله بیس یا پایه مرتبط با این پرسشنامه نیز در داخل محصول قرار داده شده است. این پرسشنامه دارای روایی و پایایی و تفسیر و نمره گذاری نیز می باشد. در ادامه، تصویر مربوط به بخشی از این پرسشنامه قرار داده شده است:

اثربخشی تشویق

این پرسشنامه دارای 33 سوال بوده و هدف آن ارزیابی عوامل موثر بر اثربخشی تشویق از ابعاد مختلف (شرایط تشویق، فرد تشویق کننده، تشویق مستقیم، تشویق غیر مستقیم، اندازه و نوع تشویق، یادگیری) می باشد.

این پرسشنامه معمولاً شامل سوالاتی در مورد عوامل مختلف مانند نوع تشویق، فرکانس و مدت زمان آن، نحوه ارائه تشویق، واکنش دانش آموزان به آن و اثربخشی آن است.

هدف اصلی این پرسشنامه، شناخت و ارزیابی عوامل مختلفی است که ممکن است بر تأثیرگذاری تشویق تأثیرگذار باشند.

با استفاده از این پرسشنامه، محققان و مدیران آموزشی می‌ توانند عوامل مؤثر را شناسایی کرده و برنامه‌ های مناسب برای بهبود اثربخشی تشویق را طراحی کنند.

تشویق

این پرسشنامه معمولاً به صورت خودگزارش‌ دهی یا با استفاده از مصاحبه‌ های مستقیم با دانش آموزان و معلمان جمع‌ آوری می‌ شود. سپس داده‌ های جمع‌ آوری شده تجزیه و تحلیل شده و نتایج به منظور بهبود فرآیند تشویق در آموزش و پرورش استفاده می‌ شود.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود پرسشنامه ارزیابی عوامل موثر بر اثربخشی تشویق در دانش آموزان”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده + 13 =

آموزش برنامه نویسی

پشتیبانی

ارتباط با ما

  • شماره تماس : 09360147484
  • ایمیل : info@sigmaland.ir

نماد اعتماد الکترونیکی

لوگو طلایی

logo-samandehi
تمامی حقوق مادی و معنوی برای سایت سیگمالند محفوظ است.