دانلود شبیه سازی پروژه محاسبه نویز تولیدی پروانه توربین با شبکه عصبی

خلاصه:

روش پیش بینی شبکه عصبی برای محاسبه نویز تولیدی در توربین های بادی استفاده می شود. شبکه های عصبی با استفاده از داده های تجربی آموزش داده می شوند و سپس برای تست از این داده ها و الگوریتم یادگیری استفاده می کنند. در این پروژه تشخیص میزان نویز تولیدی در توربین بادی مورد شبیه سازی قرار گرفته است و به همراه گزارش کار کامل، بعد از خرید توسط محققان عزیز قابل دانلود می باشد. این پروژه همچنین دارای یک پاورپوینت 19 اسلایدی جهت ارائه می باشد.

متلب
قیمت دانلود مقاله
35,000تومان
گزارشکار: دارد (توضیحات در 19 اسلاید به صورت فایل پاورپوینت) شبیه سازی : در نرم افزار متلب به صورت ام فایل
شرح موضوع

 پیش بینی نویز تولیدی با شبکه عصبی

پیش بینی فرایندی است که با استفاده از داده های موجود از گذشته، تصویری از عملکرد در آینده در اختیار قرار می دهد. در دهه های گذشته تکنولوژی ژنراتورهای توربین بادی پیشرفت های زیادی داشته اند. کم هزینه بودن این نوع تولید انرژی در مقایسه با دیگر منابع انرژی سبب رشد روز افزون آن شده است.

البته استفاده از توربین های بادی معایبی هم دارد :
نمای ظاهری
سروصدای تولیدی
مرگ و میر پرندگان
نویز فرکانس پایین انتشاری که باعث رزونانس در دیوارها و پنجره ها در ساختمان ها با توجه به اثر آکوستیک می شود. از این رو آن ها را با فاصله مناسبی از مناطق مسکونی می سازند.

روش های پیش بینی با شبکه های عصبی برای محاسبه نویز تولیدی پروانه توربین پیشرفت های زیادی داشته است. این پیش بینی ها به طور معمول در توربین های بادی مورد استفاده قرار می گیرد.در این پروژه مجموعه داده های ناسا که از سری تست های آکوستیک و آیرودینامیک بخش های تیغه ی پروانه توربین دو بعدی و سه بعدی در یک تونل بادی بدون پژواک به دست آمده، استفاده شده است.

در سال 2009توسط شبکه های عصبی پیش بینی نویز تولیدی پروانه توربین های بادی انجام گرفته است. در سال 1989گزارش هایی از ناسا در رابطه با پیش بینی و نویز تولیدی پروانه صورت گرفته است. در سال 2006پیش بینی نویز تولیدی پروانه با استفاده از شبکه های عصبی تحت عنوان پایان نامه کارشناسی ارشد ارائه شده است.

شبیه سازی ها با استفاده از شبکه عصبی برای پیش بینی نویز تولیدی در توربین بادی در نرم افزار متلب صورت گرفته است. همچنین گزارش کار کامل از پروژه به همراه توضیحات کد ها در قالب فایلی ۲۰ صفحه ای آماده شده است که بعد از خرید قابل دانلود می باشد.

در ادامه بخشی از نتایج شبیه سازی ها در نرم افزار متلب نشان داده شده است.

پیش بینی نویز

پیش بینی نویز


نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود شبیه سازی پروژه محاسبه نویز تولیدی پروانه توربین با شبکه عصبی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × سه =

آموزش برنامه نویسی

پشتیبانی

ارتباط با ما

  • شماره تماس : 09360147484
  • ایمیل : info@sigmaland.ir

نماد اعتماد الکترونیکی

لوگو طلایی

logo-samandehi
تمامی حقوق مادی و معنوی برای سایت سیگمالند محفوظ است.