دانلود شبیه سازی مقاله اینورتر 11 سطحی با قابلیت FACTS در سیستم انرژی پراکنده

عنوان فارسی

طراحی و پیاده سازی یک اینورتر 11 سطحی با قابلیت FACTS برای سیستم های انرژی پراکنده

عنوان انگلیسی

Design and Implementation of an 11-Level Inverter With FACTS Capability for Distributed Energy Systems

کلمات کلیدی

مبدل چندسطحی مدولار (MMC)؛ اینورتر چندسطحی (MLI)؛ اینورتر انرژی بادی (WEI)

درسهای مرتبط

الکترونیک قدرت

تعداد صفحات انگلیسی : 10 نشریه : IEEE
سال انتشار : 2014 تعداد رفرنس مقاله : 26
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
قیمت دانلود مقاله
253,600تومان
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
آیا این مقاله برای بیس پایان نامه مناسب است؟ : بله آیا این مقاله برای ارائه کلاسی مناسب است؟ : بله
برنامه ای که در آن مقاله شبیه سازی شده است : این مقاله در محیط متلب پیاده سازی شده است نام مجله مقاله : IEEE Journal of Emerging and Selected Topics in Power Electronics (مجله IEEE مباحث نوظهور و منتخب در الکترونیک قدرت)
ترجمه: دارد گزارشکار : ندارد شبیه سازی : دارد (متلب)

این مقاله در محیط متلب به صورت کامل شبیه سازی شده و در صورت خرید و دانلود مقاله شما به راحتی قادر خواهید بود از برنامه مربوطه استفاده نمایید. در صورت بروز هر گونه مشکل در نحوه ی اجرای برنامه سایت سیگمالند به مدت 24 ساعت بعد از خرید محصول، پشتیبانی آن را تا اجرای کامل برعهده دارد.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

اینورتر 11 سطحی

در سال های اخیر، نقش الکترونیک قدرت در سیستم های توزیع بشدت افزایش یافته است. معمولاً از دستگاه های الکترونیک قدرت برای تبدیل حالت های غیرمتداول انرژی ، به انرژی مناسب شبکه (از نظر ولتاژ و فرکانس) استفاده می شود. در سیستم های بادی مغناطیس دائم ، در حالت عادی از مبدل پی در پی برای اتصال مولد به شبکه استفاده می شود. یکسوکننده مجهز به ردگیری نقطه توان حداکثری ، توان خروجی توربین بادی را به توان DC تبدیل می کند. سپس توان DCبه توان AC مطلوب خطوط تبدیل می شود. این کار با استفاده از یک اینورتر و یک ترانسفورماتور انجام می شود. با توجه به پیشرفت های اخیر در انرژی های بادی، استفاده از اینورترهای هوشمندتر بادی، به یک موضوع مهم تبدیل شده است. خطوط تک فاز زیادی در آمریکا وجود دارند که تغذیه مزارع کوچک یا خانه های دورافتاده را انجام می دهند. این مشتریان از این پتانسیل برخوردارند که انرژی مورد نیازشان را با استفاده از توربین های بادی کوچک و متوسط تامین بکنند. افزایش تعداد این توربین ها مشکلاتی همچون هارمونیک یا ضریب توان را برای شرکت های برق رسانی محلی در پی دارند.

در این پروژه ، مفهوم مبدل چندسطحی جدید بر اساس قابلیت FACTS توربین های بادی کوچک – متوسط نصب شده مطرح می شود. سیستم پیشنهادی از اینورتر جدیدی با قابلیت FACTS تک واحدی ساخته شده است. این سیستم فاقد هزینه های اضافی است. تعویض اینورترهای سنتی انرژی های تجدیدپذیر با اینورتر پیشنهادی منجر به حذف استفاده از دستگاه STATCOM بیرونی برای تنظیم ضریب توان شبکه می شود. واضح است که با توجه به اندازه جبران، برای رسیدن به ضریب توان مورد نیاز، به اینورترهای متعددی نیاز است. این نشان دهنده روشی است که منابع تجدیدپذیر پراکنده ، امکان کنترل و پشتیبانی از سیستم های توزیعی را فراهم سازند. کنترل کننده پیشنهادی با تغییر زاویه توان (دلتا) توان اکتیو، و با کنترل شاخص مدولاسیون (m)  توان راکتیو را کنترل می کند. نتایج شبیه سازی برای اینورتر 11 سطحی در متلب/ سیمولینک ارائه شده اند. برای تایید نتایج شبیه سازی، نمونه اولیه مقیاس دهی شده 11 سطحی با قابلیت D-STATCOM ایجاد و تست شده است. نتایج عملیاتی نشان می دهند که عملکرد استراتژی کنترلی پیشنهادی حتی در شرایط نامطلوب در حد خوبی قرار دارد.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود شبیه سازی مقاله اینورتر 11 سطحی با قابلیت FACTS در سیستم انرژی پراکنده”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 − سه =

آموزش برنامه نویسی

پشتیبانی

ارتباط با ما

  • شماره تماس : 09360147484
  • ایمیل : info@sigmaland.ir

نماد اعتماد الکترونیکی

لوگو طلایی

logo-samandehi
تمامی حقوق مادی و معنوی برای سایت سیگمالند محفوظ است.