دانلود شبیه سازی مقاله اینورتر 3 فاز براساس مبدل cuk برای کاربردهای فتوولتاییک

عنوان فارسی

اینورتر 3 فاز تک مرحله ای بر اساس مبدل cuk برای کاربرد های فتوولتاییک

عنوان انگلیسی

A Single-Stage Three-Phase Inverter Based on Cuk Converters for PV Applications

کلمات کلیدی

مبدل های DC / DC، مبدل Cuk، اینورتر تقویت کننده بوک، حالت متوسط فضای حالت، کنترل PI، PR کنترل، منبع تغذیه حالت سوئیچ

درسهای مرتبط

الکترونیک قدرت، الکترونیک صنعتی

تعداد صفحات انگلیسی : ۱۱ نشریه : IEEE
سال انتشار : 2014 تعداد رفرنس مقاله : 22
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
قیمت دانلود مقاله
75,200تومان
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
آیا این مقاله برای بیس پایان نامه مناسب است؟ : بله آیا این مقاله برای ارائه کلاسی مناسب است؟ : بله
برنامه ای که در آن مقاله شبیه سازی شده است : این مقاله در محیط متلب پیاده سازی شده است نام مجله مقاله : IEEE Journal of Emerging and Selected Topics in Power Electronics
ترجمه: ندارد گزارشکار : دارد شبیه سازی : سیمولینک متلب

این مقاله در محیط متلب به صورت کامل شبیه سازی شده و در صورت خرید و دانلود مقاله شما به راحتی قادر خواهید بود از برنامه مربوطه استفاده نمایید. در صورت بروز هر گونه مشکل در نحوه ی اجرای برنامه سایت سیگمالند به مدت 24 ساعت بعد از خرید محصول، پشتیبانی آن را تا اجرای کامل برعهده دارد.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

اینورتر سه فاز برای استفاده در سیستم فتوولتاییک

به منظور کاهش هزینه ها و ارائه قابلیت اطمینان بالا، یک روند در راستای مفاهیم سیستم های توزیع شده یا DG و تجدید پذیر با ساختار مدولار وجود دارد. این روند با توجه به کاهش اندازه و تعدادی از اجزای منفعل اینورتر، به طور معنی داری بر روی توپولوژی های مبدل DC تاثیر می گذارد. برای تبدیل dc به dc اینورتر منبع ولتاژ معمولی (VSI) رایج ترین توپولوژی مبدل است.

ولتاژ خروجی خروجی VSI همیشه پایین تر از ولتاژ DC ورودی است. به همین دلیل یک مبدل dc-dc boost مورد نیاز است وقتی که ولتاژ خروجی پیک نیاز مورد نیاز بیشتر از ولتاژ DC در ورودی باشد. این مبدل تقویت کننده dc-dc حجم، وزن، هزینه و زیان را افزایش می دهد و قابلیت اطمینان را کاهش می دهد. یک اینورتر تقویتی جدید ارائه شده است که در آن ولتاژ خروجی مورد نیاز می تواند از طریق ولتاژ DC ورودی پایین تر یا بیشتر از طریق اتصال متقابل دو مبدل dc-dc و مدولاسیون ولتاژ خروجی مبدل سینوسی باشد.
این مقاله یک مبدل جدید سه فاز مبتنی بر مبدل Cuk ارائه می دهد. ویژگی اصلی توپولوژی پیشنهادی این است که عناصر ذخیره سازی انرژی مانند سلف ها و خازن ها می توانند به منظور بهبود قابلیت اطمینان، کاهش اندازه و هزینه کل کاهش یابد. ویژگی ذاتی بوک-افزایش در مبدل Cuk، بسته به نسبت وظیفه متغیر زمان، انعطاف پذیری برای برنامه های متصل به شبکه و مستقل را فراهم می کند زمانی که ولتاژ خروجی مورد نیاز پایین تر از ولتاژ دی سی DC است. این ویژگی در اینورتر منبع تغذیه معمولی یافت نمی شود زمانی که جریان ورودی dc همیشه بالاتر از خروجی AC یا در مبدل منبع معمولی ولتاژ است زیرا ولتاژ خروجی AC همیشه پایین تر از ورودی dc است.

سیستم پیشنهادی اجازه می دهد تا خازن های غیر الکترولیتی بسیار کوچکتر و قابل اعتماد برای فیلتر کردن منبع انرژی مورد استفاده قرار گیرد. اینورتر جدید سه فاز مناسب برای کاربردهای PV است که جریان ورودی مداوم برای عملیات ردیابی نقطه حداکثر توان مورد نیاز است. مدل های متوسط ​​سیگنال بزرگ و کوچک برای مطالعه غیر خطی مبدل Cuk استفاده می شود. ساختار پایه، طراحی کنترل و نتایج MATLAB / SIMULINK ارائه شده است. نتایج عملی اثبات انعطاف پذیری طراحی توپولوژی مبتنی بر Cuk را تحت کنترل DSP TMSF280335 را اثبات می کند.

در ادامه بخشی از نتایج شبیه سازی ها در نرم افزار متلب نشان داده شده است.

اینورتر 3 فاز تک مرحله ای بر اساس مبئل cuk برای کاربرد های

اینورتر 3 فاز تک مرحله ای بر اساس مبئل cuk برای کاربرد های فتوولتاییک

 

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود شبیه سازی مقاله اینورتر 3 فاز براساس مبدل cuk برای کاربردهای فتوولتاییک”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − 1 =

آموزش برنامه نویسی

پشتیبانی

ارتباط با ما

  • شماره تماس : 09360147484
  • ایمیل : info@sigmaland.ir

نماد اعتماد الکترونیکی

لوگو طلایی

logo-samandehi
تمامی حقوق مادی و معنوی برای سایت سیگمالند محفوظ است.