دانلود شبیه سازی مقاله ترانسفورماتور با اتصال T مبتنی بر مبدل منبع ولتاژ برای بهبود کیفیت توان

عنوان فارسی

ترانسفورماتورT متصل و DSTATCOM مبتنی بر VSC سه پایه‌ برای بهبود کیفیت توان

عنوان انگلیسی

A T-Connected Transformer and Three-leg VSC Based DSTATCOM for Power Quality Improvement

کلمات کلیدی

جبران کننده ایستا توزیع شده (STATCOM)، جبرانساز خنثی، بهبود کیفیت توان، ترانسفورماتور متصل به T، مبدل منبع ولتاژ (VSC).

درسهای مرتبط

سیستم های قدرت

تعداد صفحات انگلیسی : ۹ نشریه : IEEE
سال انتشار : ۲۰۰۸ تعداد رفرنس مقاله : ۲۰
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
قیمت دانلود مقاله
50,000تومان
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
آیا این مقاله برای بیس پایان نامه مناسب است؟ : بله آیا این مقاله برای ارائه کلاسی مناسب است؟ : بله
برنامه ای که در آن مقاله شبیه سازی شده است : این مقاله در محیط متلب پیاده سازی شده است نام مجله مقاله : IEEE Transactions on Power Electronics
ترجمه: ترجمه دارد گزارشکار : دارد به همراه پاورپوینت ارائه شبیه سازی : سیمولینک متلب و ام فایل متلب

این مقاله در محیط متلب به صورت کامل شبیه سازی شده و در صورت خرید و دانلود مقاله شما به راحتی قادر خواهید بود از برنامه مربوطه استفاده نمایید. در صورت بروز هر گونه مشکل در نحوه ی اجرای برنامه سایت سیگمالند به مدت 24 ساعت بعد از خرید محصول، پشتیبانی آن را تا اجرای کامل برعهده دارد. گزارش کار کامل به همراه فایل ترجمه این مقاله نیز قابل دانلود می باشد. همچنین فایل پاورپوینت برای ارائه کلاسی آن نیز آماده شده است.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

ترانسفورماتور با اتصال T و DSTATCOM مبتنی بر VSC سه پایه‌

سیستم های توزیع چهار سیمی سه فاز با مشکلات کیفیت بالا از قبیل تنظیم ولتاژ ضعیف، قدرت واکنش پذیری بالا و بار فعلی هارمونیک، عدم تعادل بار، جریان بی نظمی بیش از حد، و غیره، روبرو هستند. سیستم های توزیع چهار سیمی سه فاز در تجاری ساختمان ها، ساختمان های اداری، بیمارستان ها و غیره کاربرد دارند.

بسیاری از بارها در این مکان ها بارهای غیر خطی هستند و اغلب بارهای نامتعادل در سیستم توزیع هستند. این باعث می شود فرکانس بنیادی و هارمونیک جریان خنثی بیش از حد ایجاد شود و هادی خنثی بیش از حد می شود. مقررات ولتاژ در سیستم توزیع به علت گسترش غیرقانونی و نصب انواع مختلف بار در سیستم توزیع موجود ضعیف است. به منظور کنترل مشکلات کیفیت توان، استانداردهای بسیاری از قبیل استاندارد IEEE-519 پیشنهاد شده است.
در این مقاله، یک ترانسفورماتور استاتیک توزیع کننده چهار فاز سه فازی جدید (DSTATCOM) بر اساس ترانسفورماتور T متصل شده و مبدل منبع ولتاژ سه پایه (VSC) برای بهبود کیفیت توان پیشنهاد شده است. اتصال ترانسفورماتور T متصل شده، جریان  را کاهش می دهد و VSC سه پایه جریان هارمونیک، توان راکتیو را جبران می کند و بار را متعادل می کند. دو ترانسفورماتور تک فاز در پیکربندی T برای اتصال به یک سیستم توزیع قدرت سه فاز چهار سیم متصل شده و میزان مورد نیاز VSC کاهش می یابد.

VSC مبتنی بر ترانزیستور دوقطبی (IGBT) با عایق ساخته شده توسط یک خازن پشتیبانی می شود و برای جبران لازم برای جریان بار کنترل می شود. ولتاژ DC دوگانه VSC در شرایط مختلف بار تنظیم می شود. DSTATCOM برای اصلاح ضریب توان و تنظیم ولتاژ همراه با جبران خنثی جریان، حذف هارمونیک و تعادل بارهای خطی و بارهای غیر خطی مورد آزمایش قرار می گیرد. عملکرد DSTATCOM چهار فاز سه فاز با استفاده از نرم افزار MATLAB با جعبه ابزار BlockSet Simulink و سیستم قدرت آن صورت گرفته است.

در ادامه بخشی از نتایج شبیه سازی ها در متلب نشان داده شده است.

 ترانسفورماتور با اتصال T و DSTATCOM مبتنی بر VSC سه پایه‌

ترانسفورماتور با اتصال T و DSTATCOM مبتنی بر VSC سه پایه‌

 

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود شبیه سازی مقاله ترانسفورماتور با اتصال T مبتنی بر مبدل منبع ولتاژ برای بهبود کیفیت توان”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 + دوازده =

آموزش برنامه نویسی

پشتیبانی

ارتباط با ما

  • شماره تماس : 09360147484
  • ایمیل : info@sigmaland.ir

نماد اعتماد الکترونیکی

لوگو طلایی

logo-samandehi
تمامی حقوق مادی و معنوی برای سایت سیگمالند محفوظ است.