دانلود شبیه سازی مقاله تعیین نفوذ پذیری منابع خورشیدی در سیستم توزیع

عنوان فارسی

تعیین نفوذ سلول های خورشیدی برای سیستم های توزیع با مدل های بار متغیر با زمان

عنوان انگلیسی

Determining PV Penetration for Distribution Systems With Time-Varying Load Models

کلمات کلیدی

تولید برق توزیع شده، کاهش تلفات، شاخص چند منظوره، نفوذ فتوولتائیک (PV)، سیستم های PV، برنامه ریزی تولید برق، برنامه ریزی قدرت سیستم، انرژی خورشیدی، مدل بار متغیر زمان، انحراف ولتاژ.

درسهای مرتبط

سیستم های قدرت

تعداد صفحات انگلیسی : ۱۰ نشریه : IEEE
سال انتشار : ۲۰۱۴ تعداد رفرنس مقاله : ۳۶
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
قیمت دانلود مقاله
22,000تومان
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
آیا این مقاله برای بیس پایان نامه مناسب است؟ : بله آیا این مقاله برای ارائه کلاسی مناسب است؟ : بله
برنامه ای که در آن مقاله شبیه سازی شده است : این مقاله در محیط متلب پیاده سازی شده است نام مجله مقاله : IEEE Transactions on Power System
ترجمه: ندارد گزارشکار : ندارد شبیه سازی : دارد (متلب)

این مقاله در محیط متلب به صورت کامل شبیه سازی شده و در صورت خرید و دانلود مقاله شما به راحتی قادر خواهید بود از برنامه مربوطه استفاده نمایید. در صورت بروز هر گونه مشکل در نحوه ی اجرای برنامه سایت سیگمالند به مدت 24 ساعت بعد از خرید محصول، پشتیبانی آن را تا اجرای کامل برعهده دارد.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

نفوذ پذیری PV در سیستم توزیع

با توجه به انگیزه های اقتصادی و محیط زیستی، افزایش بهره وری و استفاده از انرژی های تجدیدپذیر جایگزین از قبیل انرژی باد و خورشید در سراسر جهان افزایش یافته است. از سال 2010، انرژی تجدید پذیر 16.7٪ از مصرف انرژی جهانی را تامین کرد. در میان تمام فن آوری های انرژی تجدید پذیر، فتوولتائیک خورشیدی (PV) سریع ترین رشد را با افزایش سالیانه 58٪ در طول اواخر سال های 2006 تا 2011 و به دست آوردن بیش از 102 گیگاوات ظرفیت نصب شده جهانی در سال 2012 به دست آورد. انتظار می رود این رقم افزایش در سال 2017 به بیش از 420 گیگاوات برسد. با توجه به مکان و تکنولوژی PV مورد استفاده، یک سیستم قدرت تا حدود 50 درصد از نفوذ PV را در بر می گیرد. با این حال، مدل بار متغیر زمان (به عنوان مثال، مدل بار وابسته به ولتاژ متغیر زمان) ممکن است به طور مجزا بر تولید پراکنده تاثیر می گذارد.

در اغلب مطالعات تولید پراکنده (DG) یک مدل حریان یا ولتاژ ثابت فرض می شود. با این حال، در این مقاله چندین نوع مختلف مدل بار وابسته به زمان متفاوت برای تعیین سطح نفوذ سلول خورشیدی (PV) در یک شبکه توزیع پیشنهاد شده است. در اینجا یک اصطلاح تحلیلی جدید برای اولین بار برای اندازه گیری یک واحد PV ارائه می شود که می تواند توانایی های فعال و واکنشی را ارائه دهد. این بیان بر اساس مشتق یک شاخص چند هدفه (IMO) است که به صورت ترکیبی از سه شاخص، یعنی از تلفات توان، تلفات توان راکتیو و انحراف ولتاژ تشکیل شده است. این بیان سپس با اختصاص مدل های بار متغیر بار و تولید PV احتمالا به تخصیص واحدهای PV واگذار می شود. اثربخشی رویکرد پیشنهادی بر روی سیستم های توزیع 69 و 33 باسه استاندارد IEEE تأیید شد. نتایج نشان داد که تخصیص PV با انواع مختلف مدل بار بار متغیر می تواند سطوح نفوذ غیرمستقیم ایجاد کند.

روشی که برای پخش بار دراین شبیه سازی استفاده شده است، پخش بار پسرو پیشرو می باشد. آموزش این پخش بار را از لینک زیر می توانید خرید نمایید :

شبیه سازی پخش بار پسرو-پیشرو به همراه فایل آموزشی در متلب

شبیه سازی ها در نرم افزار متلب انجام شده و به همراه فایل آموزشی بعد از خرید قابل دانلود است. شبکه مورد نظر شبکه شعاعی است.

بخشی از نتایج حاصل از شبیه سازی ها در ادامه نشان داده شده است.

نفوذ پذیری سلول خورشیدی در شیکه توزیع

نفوذ پذیری سلول خورشیدی در شیکه توزیع

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود شبیه سازی مقاله تعیین نفوذ پذیری منابع خورشیدی در سیستم توزیع”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × چهار =

آموزش برنامه نویسی

پشتیبانی

ارتباط با ما

  • شماره تماس : 09360147484
  • ایمیل : info@sigmaland.ir

نماد اعتماد الکترونیکی

لوگو طلایی

logo-samandehi
تمامی حقوق مادی و معنوی برای سایت سیگمالند محفوظ است.