دانلود شبیه سازی مقاله استفاده از تقریب DC SCOPF جهت بهبود الگوریتم AC SCOPF تکراری

عنوان فارسی

استفاده و بهره برداری از تقریب DC SCOPF جهت بهبود الگوریتم های AC SCOPF تکراری

عنوان انگلیسی

Exploiting the Use of DC SCOPF Approximation to Improve Iterative AC SCOPF Algorithms

کلمات کلیدی

فیلترینگ احتمالی؛ تقریب DC؛ برنامه نویسی خطی عدد صحیح مختلط (MILP)؛ برنامه نویسی غیر خطیپخش بار بهینه با محدودیت امنیت (SCOPF)

درسهای مرتبط

بهره برداری از سیستم های قدرت

تعداد صفحات انگلیسی : 8 نشریه : IEEE
سال انتشار : 2012 تعداد رفرنس مقاله : 24
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
قیمت دانلود مقاله
54,000تومان
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
آیا این مقاله برای بیس پایان نامه مناسب است؟ : بله آیا این مقاله برای ارائه کلاسی مناسب است؟ : بله (این محصول دارای پاورپوینت 14 اسلایدی برای ارائه کلاسی هست)
برنامه ای که در آن مقاله شبیه سازی شده است : این مقاله در محیط متلب پیاده سازی شده است نام مجله مقاله : IEEE Transactions on Power Systems (مجله سیستم های قدرت)
ترجمه: دارد (ترجمه 17 صفحه ای در قالب ورد و پی دی اف) گزارشکار : ندارد شبیه سازی : دارد (فایل های شبیه سازی در متلب با فرمت .m)

این مقاله در محیط متلب به صورت کامل شبیه سازی شده و در صورت خرید و دانلود مقاله شما به راحتی قادر خواهید بود از برنامه مربوطه استفاده نمایید. در صورت بروز هر گونه مشکل در نحوه ی اجرای برنامه سایت سیگمالند به مدت 24 ساعت بعد از خرید محصول، پشتیبانی آن را تا اجرای کامل برعهده دارد.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

کاربردهای تقریب DC SCOPF

پخش توان بهینه مقید به امنیت (SCOPF) یک مسئله بهینه سازی غیرخطی، غیرمحدب، مقیاس بزرگ و ایستا با متغیرهای پیوسته و گسسته می باشد. این روش، اقدامات پیشگیرانه/اصلاحی بهینه که قیدهای هر دوی پیکربندی پیش از احتمالات و همچنین تحت یک مجموعه پیشآمد اذعان شده را برآورده و رعایت می کند، محاسبه می  نماید. مهندسان قدرت عموماً دو مسئله SCOPF ، یعنی پخش توان اکتیو و پخش توان راکتیو را جداگانه حل می کنند. دلایل اصلی این محاسبات جداگانه از این قرارند: این مسائل توابع هدف مختلف دارند (برای مثال، هزینه تولید کمینه در مقابل حداکثر رزروهای توان راکتیو یا حداقل تلفات توان)، دو مسئله جداگانه ظاهر بهتری دارند، زیرا متغیرهای کنترلی یک مسئله عموماً تاثیر اندکی بر قیدها و تابع هدف مسئله دیگر دارند و اندازه کوچکتر دارا می باشند و بنابراین مهارپذیر تر می باشند.

این پروژه دو روش برای بهبود روش های جواب مسئله AC SCOPF در پخش توان اکتیو را پیشنهاد داده است. این روش ها به جواب تقریب DC SCOPF مسئله اصلی، متکی می باشند. با استفاده از این روش ها به نحو AC SCOPF تکرار شونده، الگوریتم دو مزیت پیدا می کند:

  • افزایش قابل توجه سرعت جواب به لطف شناسایی کارآمدتر پیشآمدهای الزام آور در حالت بهینه؛
  • انتخاب خودکار و صحیح تعداد محدودی اقدامات تصحیح کننده برای هر پیشآمد در هزینه محاسباتی عموماً کم، راهکار بهتری نسبت به شیوه فعلی بهره بردار سیستم است که از این زیرمجموعه متغیرهای کنترلی برای وضعیت مدنظر، استفاده نمی کند.

اثربخشی روش های پیشنهادی بطور گسترده ای در سیستم های آزمون مختلف حداکثر تا 2746 شین، اعتبار یابی شده اند. با اینکه، این رویکرد را تنها برای خاموشی خط و برای پخش بار مجدد مولد به عنوان اقدامات حل مساله، نشان دادیم، اما این رویکرد یک چارچوب عمومی دارد که می تواند شامل انواع دیگر پیشآمدها و همچنین انواع دیگر اقدامات چاره جویی مفید (برای مثال، کلیدزنی توپولوژیکی یا شیفتر فاز و تغییر دهنده زاویه)، باشد. این رویکرد از این نظر انعطاف پذیر است که به کاربر امکان تعریف حداکثر تعداد اقدامات حل مشکل جستجو شده که برای مسئله مدنظرش آنرا ممکن و موجه تلقی می کند، می دهد.

این شبیه سازی در محیط نرم افزار متلب (MATLAB) انجام شده است. در ادامه تصویری از محیط شبیه سازی قرار داده شده است:

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود شبیه سازی مقاله استفاده از تقریب DC SCOPF جهت بهبود الگوریتم AC SCOPF تکراری”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − دو =

آموزش برنامه نویسی

پشتیبانی

ارتباط با ما

  • شماره تماس : 09360147484
  • ایمیل : info@sigmaland.ir

نماد اعتماد الکترونیکی

لوگو طلایی

logo-samandehi
تمامی حقوق مادی و معنوی برای سایت سیگمالند محفوظ است.