دانلود شبیه سازی مقاله جایابی PMU بهینه مبتنی بر ILP با تاثیر گروهی از باس های تزریق صفر

عنوان فارسی

جایابی PMU بهینه مبتنی بر ILP با در نظر گرفتن تاثیر گروهی از باس های تزریق صفر

عنوان انگلیسی

ILP-Based Optimal PMU Placement with the Inclusion of the Effect of a Group of Zero-Injection Buses

کلمات کلیدی

باس تزریق صفر (ZIB)؛ برنامه ریزی خطی عدد صحیح (ILP)؛ جایابی PMU بهینه (OPP)؛ واحد اندازه گیری فازور (PMU)

درسهای مرتبط

دینامیک سیستم های قدرت

تعداد صفحات انگلیسی : 13 نشریه : Springer
سال انتشار : 2018 تعداد رفرنس مقاله : 34
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
اشپرینگر
قیمت دانلود مقاله
59,000تومان
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
آیا این مقاله برای بیس پایان نامه مناسب است؟ : بله آیا این مقاله برای ارائه کلاسی مناسب است؟ : بله
برنامه ای که در آن مقاله شبیه سازی شده است : این مقاله در محیط متلب پیاده سازی شده است نام مجله مقاله : Journal of Control, Automation and Electrical Systems (مجله کنترل، اتوماسیون و سیستم های الکتریکی)
ترجمه: ندارد گزارشکار : ندارد شبیه سازی : دارد (در محیط ام فایل متلب)

این مقاله در محیط متلب به صورت کامل شبیه سازی شده و در صورت خرید و دانلود مقاله شما به راحتی قادر خواهید بود از برنامه مربوطه استفاده نمایید. در صورت بروز هر گونه مشکل در نحوه ی اجرای برنامه سایت سیگمالند به مدت 24 ساعت بعد از خرید محصول، پشتیبانی آن را تا اجرای کامل برعهده دارد.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

پروژه متلب جایابی بهینه PMU

باس های تزریق-صفر (ZIBها) می توانند تعداد واحدهای اندازه گیری فازور (PMUها) مورد نیاز برای نصب جهت قابل نظارت بودن کامل را کاهش دهند. این موضوع نشان داده شده که گروهی از ZIBهای همسایه می توانند این تعداد از PMUها را تا حد بیشتری کاهش دهند. بر خلاف یک ZIB واحد، تاثیر گروهی از ZIBها در مدل جایابی بهینه PMU با استفاده از رویکردهای ریاضیاتی در نظر گرفته نشده است (به جز در برخی از روش های اکتشافی). در این پروژه، یک روش جدید برای در نظر گرفتن تاثیر گروهی از ZIBها در مدل OPP با استفاده از رویکرد برنامه ریزی خطی عدد صحیح پیشنهاد شده است. دو مورد احتمالی رایج (یعنی قطع خط و از دست رفتن PMU) نیز در گرفته شده است. علاوه بر این، دو روش تجسم نیز برای نشان دادن موقعیت PMUهای به دست آمده از OPP مورد استفاده قرار گرفته شده است: (1) با استفاده از یک روش مستقیم مبتنی بر گراف و (2) در یک نگاشت با استفاده از سیستم اطلاعات گرافیکی. روش پیشنهادی با استفاده از چندین سیستم تست مقیاس بزرگ و مقیاس کوچک، تایید شده و با مطالعات مرتبط دیگر نیز مقایسه گردیده است.

این مقاله در محیط نرم افزار متلب کدنویسی و شبیه سازی شده است.

برای مورد ieee30 خروجی این برنامه به صورت زیر خواهد بود که در شکل مشاهده می کنید:

همچنین برای مورد ieee39 نیز به صورت زیر میتوان از شبیه سازی خروجی گرفت.

برای تمامی سیستم های قدرت موجود در matpower شما میتوانید این مقاله را با استفاده از کدهای موجود در این محصول اجرا کرده و خروجی بگیرید.

در این پروژه، یک روش ریاضیاتی جدید با استفاده از ILP برای بررسی تاثیر گروهی از ZIBها در مدل OPP ارائه شده است. موارد مختمل مانند از دست رفتن PMU یا قطعی خط نیز مورد بررسی و شبیه سازی قرار گرفته شده است. روش پیشنهادی با استفاده از چندین سیستم استاندارد، بزرگ و مصنوعی همچون IEEE، 14، 30، 39، و 118 تایید اعتبار شده است. همچنین سیستم های تست 13659 اروپایی و 2383 و 3375 لهستان بررسی شده است. نتایج نشان داد که گروهی از ZIBها می تواند OPP را با کاهش تعداد PMUهای مورد نیاز برای مشاهده کامل، افزایش دهد. روش پیشنهادی با چندین پروژه مرتبط دیگر مقایسه شده و مشاهده پذیری های مختلف مانند تعداد دفعات اندازه گیری یک باس یا یک خط در نظر گرفته شده است. این روش، توانایی خود در حل سیستم های قدرت بزرگ در کوتاه مدت نشان داد و تعداد بهینه و موقعیت های PMUها را ارائه داد. علاوه بر این، دو روش تجسمی برای نشان دادن موقعیت های PMU به دست آمده از OPP پیشنهاد شد: (1) به صورت گرافیکی با استفاده از روش مستقیم و (2) به صورت گرافیکی در یک نقشه با استفاده از GIS.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود شبیه سازی مقاله جایابی PMU بهینه مبتنی بر ILP با تاثیر گروهی از باس های تزریق صفر”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 − شش =

آموزش برنامه نویسی

پشتیبانی

ارتباط با ما

  • شماره تماس : 09360147484
  • ایمیل : info@sigmaland.ir

نماد اعتماد الکترونیکی

لوگو طلایی

logo-samandehi
تمامی حقوق مادی و معنوی برای سایت سیگمالند محفوظ است.