دانلود شبیه سازی مقاله حفاظت اتصال کوتاه در ریزشبکه DC ولتاژ پایین

عنوان فارسی

حفاظت اتصال کوتاه در ریزشبکه های DC ولتاژ پایین مبتنی بر مدارشکن های حالت جامد

عنوان انگلیسی

Short-circuit protection for low-voltage DC microgrids based on solid-state circuit breakers

کلمات کلیدی

ریزشلکه های dc؛ مدارشکن حالت جامد؛ حفاظت اتصال کوتاه

درسهای مرتبط

حفاظت سیستم های قدرت؛ رله و حفاظت

تعداد صفحات انگلیسی : 7 نشریه : IEEE
سال انتشار : 2016 تعداد رفرنس مقاله : 33
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
قیمت دانلود مقاله
54,000تومان
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
آیا این مقاله برای بیس پایان نامه مناسب است؟ : بله آیا این مقاله برای ارائه کلاسی مناسب است؟ : بله
برنامه ای که در آن مقاله شبیه سازی شده است : این مقاله در محیط متلب پیاده سازی شده است نام مجله مقاله : IEEE International Symposium on Power Electronics for Distributed Generation Systems (PEDG) (سمپوزیوم بین المللی IEEE در مورد الکترونیک قدرت برای سیستم های تولید پراکنده)
ترجمه: ندارد گزارشکار : دارد (فایل راهنمای 14 صفحه ای) شبیه سازی : دارد (1 فایل شبیه سازی در سیمولینک متلب با فرمت .slx)

این مقاله در محیط متلب به صورت کامل شبیه سازی شده و در صورت خرید و دانلود مقاله شما به راحتی قادر خواهید بود از برنامه مربوطه استفاده نمایید. در صورت بروز هر گونه مشکل در نحوه ی اجرای برنامه سایت سیگمالند به مدت 24 ساعت بعد از خرید محصول، پشتیبانی آن را تا اجرای کامل برعهده دارد.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

حفاظت ریزشبکه DC

ریزشبکه dc، یک شبکه کنترل پذیر است که دارای منابع تولید پراکنده، بار و واحدهای ذخیره انرژی مخصوص به خود است و قادر به کار متصل به یک سیستم قدرت بزرگتر یا به صورت جزیره ای می باشد. مزایا در مقایسه با یک ریزشبکه ac شامل کاهش مراحل تبدیل قدرت، تزویج زدایی از فرکانس تامین و تلفیق بهتر ذخیره انرژی و منابع انرژی پراکنده (تجدید پذیر)، و در نتیجه افزایش بازده کلی سیستم با هزینه و اندازه کمتر، می باشند. ریزشبکه های LVDC که در برگیرنده هر دوی تجهیزات حساس و بارهای خدمات معمولی می باشند، برای کاربرد در ساختمان ها، دیتاسنترها، سیستم های انرژی تجدیدپذیر متصل به شبکه، ایستگاه های مخابرات و سیستم های متحرک مانند هواپیماها و کشتی های تمام برقی، توجه زیادی را به خود جلب کرده اند.

این پروژه، به چالش های مواجه شده در حفاظت از سیستم های توزیع dc با ارزیابی یک طرح حفاظت محدود کننده جریان خطا در ریزشبکه های dc ولتاژ پایین، می پردازد. این SSCB از RB-IGCT ها به عنوان ادوات کلیدزنی نیمه رسانا، که تلفات رسانایی نسبتاً کمتر و قابلیت جریان اتصال کوتاه زیاد نسبت به ادوات دیگر فراهم کرده است، استفاده کرد، بنابراین به یک گزینه مناسب برای سیستم های dc ولتاژ پایین مانند ریزشبکه ها، دیتاسنترها و کشتی های تمام الکتریکی تبدیل شده است. الگوریتم محدود کننده جریان خطای پیشنهادی، تضمین کرد که پخش توان در ریزشبکه dc پیوسته است، درحالی که تنها جریان در مقطع دچار خطا، محدود شده است. این مشخصات مبنایی برای دستیابی به هماهنگی و کوردیناسیون سیستم حفاظت بود، زیرا تنها SSCB حفاظت کننده از بار دچار خطا، وارد مد FCL شد درحالی که دیگر SSCB ها تحت تاثیر قرار نگرفتند. عملکرد FCL با استفاده از روش های آشکار سازی خطای مختلف، بیشتر ارزیابی شدند. روش اضافه جریان با مقایسه انرژی های let-through با روش های ملاحظه شده دیگر، ارزیابی شد. تاثیر عملکرد FCL بکار گرفته شده با تاخیر اجتناب ناپذیر کنترلر در آشکار سازی خطا براساس الزامات حرارتی RB-IGCT ها، با ملاحظه تاخیرهای اجتناب ناپذیر کنترلر در طی پیاده سازی عملی سیستم، ارزیابی شدند. حتی اگر، سیستم مبنا یک سیستم ساده باشد که تنها یک منبع و یک مبدل توان دارد، تحلیل ارائه شده باید برای ریزشبکه های (dc) که چندین منبع و مبدل قدرت دارند، قابل استفاده باشد.

این شبیه سازی با استفاده از نرم افزار متلب (MATLAB) انجام شده و در ادامه نیز تصاویر مربوط به شبیه سازی قرار داده شده است:

حفاظت اتصال کوتاه

ریزشبکه های DC ولتاژ پایین

 

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود شبیه سازی مقاله حفاظت اتصال کوتاه در ریزشبکه DC ولتاژ پایین”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده + پنج =

آموزش برنامه نویسی

پشتیبانی

ارتباط با ما

  • شماره تماس : 09360147484
  • ایمیل : info@sigmaland.ir

نماد اعتماد الکترونیکی

لوگو طلایی

logo-samandehi
تمامی حقوق مادی و معنوی برای سایت سیگمالند محفوظ است.