دانلود شبیه سازی مقاله سیستم احتراق دیگ بخار 300 مگاواتی بر اساس کنترل فازی

عنوان فارسی

بررسی و تحلیل سیستم احتراق دیگ بخار 300 مگاواتی بر اساس کنترل فازی

عنوان انگلیسی

Research and analysis of 300MW boiler combustion system based on fuzzy control

کلمات کلیدی

نیروگاه حرارتی؛ سیستم کنترل احتراق؛ کنترل فازی؛ شبیه سازی سیمولینک

درسهای مرتبط

کنترل

تعداد صفحات انگلیسی : 4 نشریه : IEEE
سال انتشار : 2018 تعداد رفرنس مقاله : 9
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
قیمت دانلود مقاله
72,000تومان
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
آیا این مقاله برای بیس پایان نامه مناسب است؟ : بله آیا این مقاله برای ارائه کلاسی مناسب است؟ : بله
برنامه ای که در آن مقاله شبیه سازی شده است : این مقاله در محیط متلب پیاده سازی شده است نام مجله مقاله : Chinese Control and Decision Conference (کنترل تصمیم گیری و کنترل)
ترجمه: ندارد گزارشکار : دارد (فایل راهنمای 6 صفحه ای و 5 صفحه ای) شبیه سازی : دارد (فایل های شبیه سازی در متلب با فرمت .m و .mdl و .slx)

این مقاله در محیط متلب به صورت کامل شبیه سازی شده و در صورت خرید و دانلود مقاله شما به راحتی قادر خواهید بود از برنامه مربوطه استفاده نمایید. در صورت بروز هر گونه مشکل در نحوه ی اجرای برنامه سایت سیگمالند به مدت 24 ساعت بعد از خرید محصول، پشتیبانی آن را تا اجرای کامل برعهده دارد.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

پروژه سیستم احتراق بویلر 300MW

سیستم کنترل احتراق بویلر، یک مولفه مهم برای اطمینان یافتن از عملکرد ایمن و اقتصادی نیروگاه های حرارتی می باشد. از یک سو، از طریق کنترل معقول سیستم احتراق بویلر، پارامترهای عملکردی مهم، در دامنه ایمن، پایدار می مانند، که این امر تاثیر مثبتی برای ایمنی فردی کادر نیروگاه حرارتی دارد. از سوی دیگر، یک اقدام مهم برای صرفه جویی از انرژی و حفاظت از محیط زیست است، زیرا اطمینان می دهد که فرآیند احتراق بویلر در نیروگاه حرارتی، همیشه در وضعیت بهینه قرار دارد. یک بویلر زغال سنگ سوز، مثالی از آن است، فرض کنید که بازده حرارتی به اندازه 2% افزایش می یابد، تولید توان سالانه پیش بینی شده می تواند Yuekeduo 3* 107 kWh باشد، که قیمت میانگین  است و سود اضافه سالانه حدود 600 هزار یوان می باشد. بنابراین، تحلیل و طراحی معقول سیستم احتراق بویلر می تواند بازده احتراق را بهبود دهد و نقش موثری برای صرفه جویی در انرژی و کاهش آلودگی داشته باشد.

ابتدا، طبق روش تحلیل نظری، مدل ریاضیاتی تقریبی هدف کنترل شده، استخراج می شود و مشخصه های دینامیک سیستم های فرعی، به صورت کیفی تحلیل می شوند. می توان ملاحظه نمود که هدف کنترل شده مربوط به سیستم کنترل فایل، تاخیرهای طولانی و اینرسی زیاد دارد. در نهایت اینکه، سیستم کنترل طراحی شده، برروی نرم افزار متلب، عیب یابی و شبیه سازی می شود و با طرح کنترل سنتی، مقایسه می شود. از طریق منحنی های شبیه سازی، می توانیم نتیجه گیری ذیل را داشته باشیم: کنترل PID وفقی فازی، مزیت های بسیاری مانند پاسخ سریع، اضافه جهش کم و زمان گذار کوتاه دارد که باعث می شود فشار بخار اصلی، نزدیک به نقطه تنظیم باشد.

این مقاله مربوط به سال 2018 بوده و شبیه سازی آن نیز در محیط نرم افزار متلب (MATLAB) انجام شده است. در ادامه تعدادی از تصاویر مربوط به شبیه سازی و خروجی های آن قرار داده شده است:

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود شبیه سازی مقاله سیستم احتراق دیگ بخار 300 مگاواتی بر اساس کنترل فازی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 − سه =

آموزش برنامه نویسی

پشتیبانی

ارتباط با ما

  • شماره تماس : 09360147484
  • ایمیل : info@sigmaland.ir

نماد اعتماد الکترونیکی

لوگو طلایی

logo-samandehi
تمامی حقوق مادی و معنوی برای سایت سیگمالند محفوظ است.