دانلود شبیه سازی مقاله مدلسازی واحد یکسوساز ترانسفورماتور 24 پالسی در سیستم قدرت هواپیما

عنوان فارسی

مدلسازی و شبیه سازی یک واحد یکسوساز ترانسفورماتور 24 پالسی برای سیستم قدرت هواپیما

عنوان انگلیسی

Modeling and simulation of a 24-pulse Transformer Rectifier Unit for more electric aircraft power system

کلمات کلیدی

هواپیما؛ مدلسازی بار؛ سیستم قدرت هواپیما؛ ترانسفورماتور پالس؛ یکسوکننده

درسهای مرتبط

الکترونیک قدرت

تعداد صفحات انگلیسی : 5 نشریه : IEEE
سال انتشار : 2012 تعداد رفرنس مقاله : 8
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
قیمت دانلود مقاله
254,800تومان
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
آیا این مقاله برای بیس پایان نامه مناسب است؟ : بله آیا این مقاله برای ارائه کلاسی مناسب است؟ : بله
برنامه ای که در آن مقاله شبیه سازی شده است : این مقاله در محیط متلب پیاده سازی شده است نام مجله مقاله : Electrical Systems for Aircraft, Railway and Ship Propulsion (سیستم های الکتریکی برای هواپیما، راه آهن و پیشران کشتی)
ترجمه: ندارد گزارشکار : دارد شبیه سازی : دارد (2 فایل سیمولینک متلب)

این مقاله در محیط متلب به صورت کامل شبیه سازی شده و در صورت خرید و دانلود مقاله شما به راحتی قادر خواهید بود از برنامه مربوطه استفاده نمایید. در صورت بروز هر گونه مشکل در نحوه ی اجرای برنامه سایت سیگمالند به مدت 24 ساعت بعد از خرید محصول، پشتیبانی آن را تا اجرای کامل برعهده دارد.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

یکسوساز ترانسفورماتور 24-پالسی

یکسوکننده های چند پالسی روز به روز در حد بیشتری در سامانه های هواپیماهای برقی (MEA) بکار می روند. این هواپیماها به کیفیت توان بالایی نیاز دارند ، و به طور خاص باید محتوی هارمونیک ورودی شان در سطح پایینی باشد. محبوب ترین سیستم های TRU عبارتند از توپولوژی های 12 و 24 پالسه ، که مطابق استانداردهای RTCA، ملزومات هارمونیکی را ارضا می کنند. علاوه بر این، این یکسوکننده های چندپالسه ضریب توان بیشتری را تولید می کنند و از حیث به کاهش توان راکتیو موردنیاز می انجامند. در هنگام استفاده از یکسوکننده های 12 پالسه، معمولاً به فیلترهای اکتیو یا پسیو برای کاهش اغتشاش هارمونیک کُل جریان ورودی خط ، و رساندن آن به سطحی قابل قبول نیاز است. حجم و وزن اضافی ناشی از فیلترها برای سیستم ، مزایای ناشی از آن ها را خنثی می کنند. از سوی دیگر، یکسوکننده های 24 پالسه ملزومات هارمونیکی را برآورده می کنند و در عین حال هیچ استفاده ای از فیلترهای اضافی نمی شود. بدین ترتیب وزن و حجم آن ها کمتر از ترکیب مبدل های 12 پالسه و فیلترها خواهند بود. هدف این پروژه معرفی یک واحد یکسوکننده – ترانسفورماتور 24 پالسه سه فاز (TRU)؛ برای استفاده در تعداد بیشتری از سیستم های تولید انرژی هواپیماهای برقی است. چهار ثانویه سه فاز با زوایای فاز 15، 30، 45 و 60 با اتصال ترانسفورماتورهای عادی به شکل زیگ زاگ بدست می آیند. مدلسازی سیستم با استفاده از مدل های سیمولینک ترانسفورماتور سه فاز موجود در نرم افزار Simpowers صورت می گیرد. نتایج شبیه سازی ها برای شرایط مختلف بارگذاری معرفی و به بحث گذاشته شده اند. سپس نتایج موجود با سیستم 12 پالسه معادل مقایسه می شوند.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود شبیه سازی مقاله مدلسازی واحد یکسوساز ترانسفورماتور 24 پالسی در سیستم قدرت هواپیما”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × چهار =

آموزش برنامه نویسی

پشتیبانی

ارتباط با ما

  • شماره تماس : 09360147484
  • ایمیل : info@sigmaland.ir

نماد اعتماد الکترونیکی

لوگو طلایی

logo-samandehi
تمامی حقوق مادی و معنوی برای سایت سیگمالند محفوظ است.