دانلود شبیه سازی پروژه پخش بار برای شبکه های شعاعی در متلب

خلاصه:

تحلیل پخش بار اساساً یک تحلیل حالت در شبکه انتقال و توزیع است که مقادیر ولتاژ شین‌ها، توان دریافتی بارها و نیز تولید توان در هریک از شین‌های سیستم را محاسبه می‌ کند. در این پروژه پخش بار پسرو-پیشرو برای استفاده در تمامی شبکه های شعاعی شبیه سازی شده است و به همراه فایل آموزشی بعد از خرید قابل دانلود می باشد. شبیه سازی ها در نرم افزار متلب صورت گرفته است.

متلب
قیمت دانلود مقاله
5,000تومان
گزارشکار: دارای گزارش فارسی است شبیه سازی : دارد (متلب)
شرح موضوع

پخش بار شبکه شعاعی

در مطاله سیستم های قدرت، به بررسی و تجزیه‌ و تحلیل سیستم با هدف تعیین پارامترهای مهم شبکه در شرایط عادی یا اضطراری پخش بار  گفته می شود. پارامترهای مورد بررسی در پخش بار شامل : ولتاژ، جریان، توان‌ اکتیو و توان راکتیو، تلفات توان، تبادل توان بین سیستم های قدرت مختلف، موازنهٔ یا برابری میزان تولید و مصرف در سامانه، توان‌های انتقالی، محاسبهٔ توان‌های راکتیو مورد نیاز سیستم و  … است.

یکی از شبکه های مورد استفاده در سیستم های قدرت شبکه های شعاعی است. در این پروژه پخش بار برای تمامی شبکه ها شعاعی و در تمامی حالت ها شبیه سازی شده است. پروژه شامل برنامه پخش بار به روش پسرو – پیشرو برای تمامی شبکه های شعاعی می باشد. بطوریکه برای پخش بار در شبکه شعاعی دلخواه فقط لازم است اطلاعات شبکه را در یک m-file نوشته و در برنامه load کنید.

جهت آشنایی با چگونگی وارد کردن اطلاعات شبکه، داده های شبکه تست 33 باسه استاندارد  IEEE  به همراه یک فایل ورد جهت راهنمایی و آموزش قرار داده شده است. این برنامه بر روی سیستم های 33 باس و 69 باس استاندارد IEEE امتحان شده و قابل استفاده برای تمامی شبکه ها می باشد. شبیه سازی ها در نرم افزار متلب صورت گرفته است.

 


نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود شبیه سازی پروژه پخش بار برای شبکه های شعاعی در متلب”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 + دوازده =

آموزش برنامه نویسی

پشتیبانی

ارتباط با ما

  • شماره تماس : 09360147484
  • ایمیل : info@sigmaland.ir

نماد اعتماد الکترونیکی

لوگو طلایی

logo-samandehi
تمامی حقوق مادی و معنوی برای سایت سیگمالند محفوظ است.