دانلود شبیه سازی الگوریتم نیوتن در متلب

خلاصه:

الگوریتم نیوتن یا الگوریتم نیوتن-رافسون یکی از روش های حل معادلات است که سرعت همگرایی بالایی در مقایسه با سایر روش ها دارد. از این روش در حل معادلات و فیلتر های وفقی (Adaptive Filter) استفاده می شود. در این پروژه الگوریتم نیوتن به صورت تابع Function در متلب نوشته شده است به همراه مثال و فایل آموزشی در اختیار محققان عزیز قرار می گیرد.

متلب
قیمت دانلود مقاله
10,000تومان
گزارشکار: دارد شبیه سازی : در نرم افزار متلب
شرح موضوع

الگوریتم نیوتن

پیدا کردن مینیمم در معادلات و رسیدن به همگرایی یکی از مباحث مطرح در حل توابع است. برای حل معادلات روش های مختلفی از جمله روش نیوتن مطرح شده است. نیوتن سرعت هگرایی بالایی دارد و مقایسه سرعت همگرایی و خطای این روش با روش های دیگر همچون روش (SM(Secant Method و نیز روش Bisection Method در این پروژه انجام شده است.

در تجزیه و تحلیل عددی، روش نیوتن (همچنین به عنوان روش نیوتن-رافسون شناخته می شود)، یک روش برای یافتن تقریب بهتر متوالی برای رسیده به ریشه ها (یا صفر) یک تابع  است و به زبان ساده یک مثال برای الگوریتم ریشه یابی است. در این پروژه، این روش حل به صورت یک تابع یا فانکشن نوشته شده است تا برای تمام توابع قابل استفاده باشد و بتوان از آن برای پیدا کردن مینیمم ها استفاده نمود.

شبیه سازی ها و تابع در متلب نوشته شده است و به همراه گزارش کار کامل و مقایسه این روش با روش های دیگر آماده شده است. علاوه بر این جهت تست و آزمایش، نتایج شبیه سازی ها برای یک تابع ساده در این پروژه آورده شده است که بعد از خرید به همراه فایل آموزشی و تابع نیوتن قابل دانلود است. در ادامه یک شکل از حل معادله به روش نیوتن نشان داده شده است.

الگوریتم نیوتن

الگوریتم نیوتن

 

 


نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود شبیه سازی الگوریتم نیوتن در متلب”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × سه =

آموزش برنامه نویسی

پشتیبانی

ارتباط با ما

  • شماره تماس : 09360147484
  • ایمیل : info@sigmaland.ir

نماد اعتماد الکترونیکی

لوگو طلایی

logo-samandehi
تمامی حقوق مادی و معنوی برای سایت سیگمالند محفوظ است.